10 رستوران برتر تورنتو را بشناسید

به گزارش باتسک، تورنتوی کانادا، رستوران های معروفی نظیر اِسکاراموش، پیتزریا لیبرتو، کانو، گو ایزاکایا و... دارد که با طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه، اوقات خوشی را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد.

10 رستوران برتر تورنتو را بشناسید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تورنتو یکی از شهرهای پرجمعیت کانادا و یکی از برجسته ترین شهرهای آمریکای شمالی به شمار می رود. علاوه بر تنوع جوامع و فرهنگ، شاهد طیف وسیعی از غذاها نیز خواهید بود. این تنوع در رستوران های شهر هم به چشم می خورد. در ادامه 10 رستوران برتر تورنتو را به شما معرفی می کنیم.

1. اِسکاراموش

سرآشپز کیت فروگت (Keith Froggett) مسئولیت اداره رستوران اسکاراموش (Scaramouche) را بر عهده دارد که بیش از 30 سال است در میان بهترین رستوران های کانادا واقع شده است. غذاهای این رستوران تحت تاثیر آشپزی فرانسوی طبخ می گردد و ترکیبی از سبک های سنتی و مدرن را تقدیم مهمانان خود می نماید. مواد اولیه با دقت فراوان انتخاب و به شکلی خلاقانه ترکیب می شوند که در نهایت غذایی فوق العاده به وجود می آید. دسرهای بسیار خوشمزه ای مانند پای خامه ای نارگیل دارد. پیشنهاد می کنیم حتما میز خود را کنار پنجره رزرو کنید تا بتوانید مناظر جادویی تورنتو را نیز حین صرف غذا مشاهده کنید.

2. پیتزریا لیبرتو

رستوران پیتزریا لیبرتو (Pizzeria Libretto) صرفا از مواد غذایی تازه و محلی استفاده می نماید و به مشتریان خود، تجربه واقعی غذاهای ناپل را هدیه می دهد. سرآشپز روکو آگوستینو (Rocco Agostino) که در چالش پیتزای 2013، مقام سومین پیتزای برتر دنیا را از آن خود نموده است، خالق پیتزاهای این رستوران است که از ترکیب رویایی مواد رویه، خمیر ترد، سس گوجه فرنگی خانگی و بهترین پنیرها تشکیل شده است.

3. کانو

رستوران کانو (Canoe) بالای برج بانک TD واقع شده است و یکی از بهترین رستوران های تورنتو به حساب می آید. سرآشپز جان هوم (John Home)، غذاهای سنتی کانادایی را سرو می نماید که با عشق به مردم بومی و مواد غذایی فصلی تهیه شده اند. منو در هر فصل تغییر می نماید و غذاهای دریایی و گوشتی از گزینه های معمول هستند که به شکل زیبایی چیدمان می شوند. برای رفتن به این رستوران باشکوه باید به طبقه 54 بروید و ضمن صرف یک شام خوشمزه، مناظر فراموش نشدنی شهر را تماشا کنید. خدمات بی عیب و نقص و عالی آن نیز تجربه غذایی شما را تکمیل خواهد نمود.

4. رستوران جرج

رستوران جرج (George) با وجود سرآشپز خلاق و معروفش، لورنزو لوزتو (Lorenzo Loseto) به خود می بالد. مواد اولیه فصلی، تازه و پایدار آن از بازارهای محلی و منطقه ای تهیه می گردد. منوی متنوع آن شامل 10 تا 5 وعده غذایی است که با ترکیب های شگفت انگیز در هر بشقاب سرو می گردد. این رستوران در محل یک کارخانه قدیمی شکلات واقع شده است که در اصل در دهه 1850 ساخته شد. دکوراسیونی ساده دارد که از ترکیب سبک کلاسیک و مدرن با حس و حال اروپایی تشکیل شده است. غذا خوردن در پاسیویی که اطرافش را باغ زیبایی احاطه نموده، در طول فصول گرم سال می تواند خاطره ای فوق العاده را برایتان به یادگار بگذارد.

5. گو ایزاکایا

رستوران گو ایزاکایا (Guu Izakaya) یکی از معروف ترین رستوران های ژاپنی در ونکوور است که اولین شعبه آن در سال 2009 در تورنتو افتتاح شد. در اینجا می توانید از انواع تاپاس ها به سبک ژاپنی در محیطی سرزنده و شاد لذت ببرید. منوی آن شامل غذاهای اصیل ژاپنی است و انواع سوشی و نوشیدنی های ژاپنی نیز سرو می گردد.

6. نوتا بنه

رستوران نوتا بنه (Nota Bene) توسط سرآشپز دیوید لی (David Lee) در سال 2008 فعالیت خود را شروع کرد که به لطف تعدادی از رسانه های معروف به عنوان یکی از بهترین رستوران های تورنتو لقب گرفت. این رستوران در نزدیکی اپراهاوس چهار فصل واقع شده است و فضای داخلی آن به سبک آردِکو طراحی شده است. جایگاه های چرمی و آثار هنری زیبا روی دیوار منجر به ایجاد محیطی باکلاس شده است، هر چند که همچنان فضایی خوشایند و دلپذیر دارد. غذاها از مواد اولیه محلی و تازه تهیه می شوند که در هر فصل تغییر می نماید. از معروف ترین پیش غذای آن می توان به تارت تن ماهی با زنجبیل و گشنیز اشاره نمود.

7. اوبرژ دو پومیه

سرآشپز مالکوم کمپبل (Malcolm Campbell) در رستوران اوبرژ دو پومیه (Auberge du Pommier) پیروز شده با ترکیب سنت و خلاقیت، غذاهای مدرن فرانسوی را در محیطی سنتی به مهمانان پیشکش کند. او از هنر، طبیعت و عکاسی الهام گرفته و با عشق عمیق خود به غذا و نوآوری توانسته غذاهای خوشمزه ای را تهیه کند. منوی فصلی آن، غذاهای متنوعی را شامل می گردد. این رستوران در خانه ای قدیمی متعلق به دهه 1860 واقع شده است که علاوه بر فضای دلپذیر و شومینه زیبایش، تراس فوق العاد ه ای مشرف به باغ دارد که تجربه غذایی شما را کامل می نماید.

8. خانه استیک جاکوبز و شرکا

خانه استیک جاکوبز و شرکا (Jacobs & Co.) با غذاهای منحصربه فرد خود می تواند شما را شگفت زده کند، زیرا فراتر از انتظار شما خواهد بود. دکوراسیون داخلی باکلاس و شیکی دارد که با پیانوی خود، محیط فوق العاده ای را در فضای غذاخوری به وجود آورده است. سرآشپز این رستوران هر برش گوشت را با دقت و وسواس انتخاب نموده و محل نگهداری آن را کنترل می نماید. تنوع استیک ها زیاد بوده و هر یک از دیگری خوشمزه تر است.

9. ریچموند استیشن

رستوران شیک و دنج ریچموند استیشن (Richmond Station)، هواداران زیادی در بین جوانان دارد. روی یک تخته سیاه آویزان، منوی غذاها و غذاهای مخصوص روز، با گچ نوشته شده است. آشپزخانه اُپن هم به مهمانان اجازه می دهد اتفاقات آشپزی را مشاهده نمایند. آشپز جوانی به نام کارل هانریش (Carl Heinrich) در سال 2012، این رستوران را افتتاح کرد که با طیف وسیعی از غذاهای گوشتی پذیرای مشتریان است. مواد اولیه به صورت فصلی و تازه انتخاب می شوند.

10. خانه صدف رودنی

خانه صدف رودنی (Rodney Oyster House) با غذاهای دریایی در خدمت مشتریان است. این رستوران مواد اولیه را، خود وارد می نماید که می توان به صدف، شاه میگو ، خرچنگ و سایر غذاهای دریایی اشاره نمود. منوی آن شامل طیف وسیعی از غذاها می گردد که انتخاب را سخت می نماید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1309

به "10 رستوران برتر تورنتو را بشناسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 رستوران برتر تورنتو را بشناسید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 رستوران برتر تورنتو را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید