یک مقام روس دیگر به کرونا مبتلا شد

به گزارش باتسک، فارس نوشت: آزمایش کرونای اولگا لیوبیموا وزیر فرهنگ روسیه مثبت شد. او سومین مقام کابینه دولت روسیه است که بعد از ولادیمیر یاکوشف وزیر ساخت وساز و میخائیل میشوتسین نخست وزیر روسیه نتیجه آزمایشش مثبت شده است.

یک مقام روس دیگر به کرونا مبتلا شد

به گزارش روزنامه مسکو تایمز وزیر فرهنگ روسیه در روزهای اخیر از خانه کار می کرده و گفته می شود علائم خفیف از بیماری کرونا دارد. سخنگوی او گفت: صحبتی از بستری در بیمارستان مطرح نیست.

روسیه در روزهای اخیر بالاترین رقم تعداد ابتلا را در بین کشورهای اروپایی گزارش کرده است. ابتلای روزانه به ویروس کووید19 در روسیه برای چهارمین روز بالای ده هزار نفر گزارش شده تا تعداد کل مبتلایان در این کشور در آستانه صد و شصت و شش هزار نفر قرار بگیرد.

مرکز مبارزه با شیوع کرونا در روسیه امروز (چهارشنبه) گزارش داد طی بیست وچهار ساعت گذشته 10559 مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه ثبت شده که نسبت به دیروز افزایش داشته است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این مرکز، از روز گذشته تا کنون همچنین 86 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به 165929 نفر و تعداد کل جان باختگان به 1537 تن افزایش پیدا کرد.

نهادهای درمانی روسیه - که یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را انجام داده اند - تا کنون نزدیک حدود 4.6 میلیون تست ابتلا به این بیماری در سراسر کشور گرفته اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1561

به "یک مقام روس دیگر به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مقام روس دیگر به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید