گوشی و تبلت نو سامسونگ در راه است

به گزارش باتسک، از ماه می شایعاتی در مورد گوشی گلکسی XCover 6 Pro منتشر شد. سامسونگ اکنون یک تاییدیه رسمی مبنی بر معرفی گوشی XCover 6 ro و تبلت Tab Active 4 Pro در 13 جولای منتشر نموده است. این دو محصول در بازار جهانی معرفی خواهند شد.

گوشی و تبلت نو سامسونگ در راه است

به گزارش خبرنگاران، گلکسی ایکس کاور 6 پرو یک گوشی هوشمند مقاوم با قابلیت اتصال 5G است که با باتری قابل جابجایی 4050 میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد. این گوشی دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی TFT با وضوح +FHD و نرخ تجدید 60 هرتز است. ناچ dew-drop نمایشگر یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

گوشی گلکسی XCover 6 Pro با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک لنز 8 مگاپیکسلی یا 12 مگاپیکسلی فوق عریض عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالا از تراشه اسنپدراگون 778G بهره مند خواهد شد. این دستگاه با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری One UI عرضه می گردد.

رندر های فاش شده از گلکسی XCover 6 Pro نشان می دهد که لبه سمت راست آن به دکمه تنظیم صدا و سمت چپ آن به دکمه پاور مجهز شده است. قسمت پایینی این گوشی هوشمند دارای یک مشبک بلندگو، یک درگاه USB-C و یک جک 3.5 میلی متری صدا است. به نظر می رسد بدنه این دستگاه از پلاستیک سخت بادوام ساخته شده است. وزن این گوشی هوشمند حدود 235 گرم و ضخامت آن 10 میلی متر است.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات تبلت گلکسی Tab Active 4 Pro منتشر نشده است. تصویر رسمی منتشر شده از این تبلت قاب ضخیم و ساختار ناهموار آن را به ما نشان می دهد. این تبلت از قلم S Pen پشتیبانی می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2699

به "گوشی و تبلت نو سامسونگ در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی و تبلت نو سامسونگ در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید