دروبین شگفت انگیز گوشی iQOO 9

به گزارش باتسک، طبق آخرین خبر ها گوشی های پرچمدار شرکت iQOO از دوربین های شرکت سامسونگ استفاده خواهند کرد.

دروبین شگفت انگیز گوشی iQOO 9

به گزارش خبرنگاران، گوشی های پرچمدار iQOO 9 و iQOO 9 Pro قرار است در تاریخ 6 ژانویه (16 دی ماه) در چین معرفی شوند. گزارش های اخیر ادعا نموده اند که گوشی های سری iQOO 9 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی GN5 محصول شرکت سامسونگ مجهز خواهد شد. امروز، این شرکت یک تاییدیه رسمی مبنی بر اینکه دوربین های پیشرفته سامسونگ GN5 برای اولین بار در سری iQOO 9 عرضه خواهد شد، منتشر کرد.

در پوستر های منتشرشده از این گوشی عبارات 50 مگاپیکسل، GN5 و gimbal stabilizaion به چشم می خورد. گفتنی است که گیمبال یک پشتیبان چرخشی و لولامانند است که حرکت دوربین را خنثی می نماید و به شما این امکان را می دهد که فیلمی بدون لرزش و حرفه ای ثبت کنید. بدون گیمبال، فیلم شما لرزان است و تماشای آن مجذوب کننده نخواهد بود.

در پوستر بعلاوه آمده است که iQOO 9 Pro به micro-PTZ 2.0 مجهز خواهد شد. یک تیزر ویدئویی از این گوشی نیز نشان داده شده که معین می نماید گوشی iQOO 9 Pro دارای یک لنز فوق عریض است که میدان دید 150 درجه را ارائه می دهد. یک روز قبل از آن در معرفی گوشی Realme GT2 Pro نیز همین قابلیت معرفی گردید. علاوه بر این، به نظر می رسد که گوشی iQOO 9 Pro نیز به مانند Realme GT2 Pro از قابلیت eyefish برخوردار است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد عکس هایی فوق العاده با عمق میدان گسترده تر بگیرند.

گزارش ها نشان می دهد که دوربین اصلی گوشی iQOO 9 Pro یک دوربین 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN5 با پشتیبانی از gimbal-OIS خواهد بود. دوربین دوم یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض JN1 سامسونگ با میدان دید 150 درجه است. دوربین سوم نیز یک لنز تله فوتو 16 مگاپیکسلی مجهز به OIS با زوم اپتیکال 2.5 برابری می باشد.

پیش بینی می گردد که دوربین های گوشی iQOO 9 متفاوت از مدل iQOO 9 Pro باشد. حدس زده می گردد که دوربین های این مدل شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN5، یک دوربین 13 مگاپیکسلی ultrawide با میدان دید 120 درجه و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی Sony IMX663 گردد.

حال پس از معرفی دوربین های منحصر به فرد این سری به آنالیز سایر معینات آن می پردازیم. پردازنده هر دو گوشی iQOO 9 و iQOO 9 Pro چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود که جدیدترین تراشه شرکت معتبر کوالکام است. انتظار می رود هر دو مدل با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و سیستم عامل اندروید 12 عرضه شوند. گوشی iQOO 9 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED LTPO با لبه خمیده است که وضوح QHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. شایعات حاکی از آن است که گوشی iQOO 9 نمایشگر متفاوتی را ارائه می نماید. این گوشی دارای صفحه نمایش تخت 6.78 اینچی AMOLED FHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتزی است. مدل Pro بعلاوه دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش است. انتظار می رود گوشی های سری iQOO 9 دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی باشند که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید. مدل پرو از شارژ بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2578

به "دروبین شگفت انگیز گوشی iQOO 9" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروبین شگفت انگیز گوشی iQOO 9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید