رندر شیائومی 12 مینی طراحی احتمالی پرچم دار آینده شیائومی را نشان می دهد

به گزارش باتسک، قبل از به سرانجام رسیدن سال 2021، شرکت شیائومی از سری تازه گوشی های هوشمند پرچم دار شیائومی 12 در چین رونمایی کرد که شامل سه گوشی شیائومی 12، 12 پرو و 12X است. گفته می گردد که این سری تازه تا اوایل آوریل 2022 (فروردین ماه 1401) روانه بازار کشور هند خواهد شد. پیش از این، نسخه جهانی شیائومی 12 نیز در بنچمارک گیک بنچ با سیستم عامل اندروید 12 مشاهده شده بود. اکنون شایعه هایی درباره گوشی شیائومی 12 مینی به گوش می رسد که اطلاعاتی درباره این پرچم دار جمع و جور غول فناوری چینی به ما می دهد.

رندر شیائومی 12 مینی طراحی احتمالی پرچم دار آینده شیائومی را نشان می دهد

به همین دلیل، افشاگری به نام Shadow-Leak@ در صفحه توییتر خود تصویری منتسب به شیائومی 12 مینی را منتشر نموده که طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد. بد نیست نگاهی به آن بیاندازیم. طبق رندر منتشر شده، گوشی هوشمند شیائومی 12 مینی در قسمت پشتی مجهز به دوربین سه گانه همراه با فلش عمودی LED و نام تجاری Xiaomi است. لنز اصلی این گوشی هوشمند از لحاظ مقدار کمی بزرگ تر از دو لنز دیگر است. باید خاطرنشان کنیم که شیائومی 12 و 12X با صفحه نمایش 6.28 اینچی عرضه می گردد، در حالی که نسخه پرو آن از صفحه نمایش 6.73 اینچی بهره می برد.

به نظر می رسد که طبق شایعه های اخیر، شیائومی 12 مینی به نمایشگر خمیده مجهز می گردد تا بعضی ویژگی های شیائومی 12 را در اختیار کاربران قرار دهد. همان طور که از نام آن پیداست، شیائومی 12 مینی یک نسخه جمع و جور از پرچم داران سری 12 شیائومی خواهد بود و احتمالا نمایشگری با مقدار کمتر از 6 اینچ خواهد داشت. در صورتی که این اخبار صحت داشته باشد، باید این محصول را نسخه SE شیائومی 12 درنظر گرفت که با طراحی شبیه به نسخه اصلی، معینات فنی تقریبا ضعیف تری را ارائه خواهد نمود. البته همان طور معین است این گوشی با قیمت پایین تری هم به فروش خواهد رسید.

اگر اطلاعات منتشر شده درباره این گوشی صحت داشته باشد، شیائومی 12 مینی به عنوان پرچم دار جمع و جور شیائومی می تواند با آیفون 13 اپل با صفحه نمایش 5.4 اینچی رقابت کند. شایعه ها بعلاوه نشان می دهند که سامسونگ هم یک نسخه جمع و جور از گلکسی S22 خود را با نمایشگر 6.1 اینچی روانه بازار خواهد نمود. گفته می گردد که قلب تپنده این گوشی جمع و جور شیائومی را پردازنده اسنپدراگون 870 تشکیل می دهد که 8 گیگابایت حافظه رم آن را در امر پردازش کمک خواهد نمود.

در سیستم دوربین سه گانه این گوشی هم 3 لنز دیده می گردد که شامل یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 20 و 2 مگاپیکسلی هستند. بعلاوه شنیده می گردد که یک لنز سلفی 32 مگاپیکسلی هم برای گرفتن عکس های سلفی در قسمت جلویی نمایشگر تعبیه شده است. شیائومی 12 مینی احتمالا از باتری با ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعت به عنوان منبع انرژی استفاده می نماید. این گوشی هوشمند چینی به تازگی تاییدیه 3C چین را هم دریافت نموده که بر اساس آن، از شبکه 5G و شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نماید. این دستگاه در کنار تراشه اسنپدراگون 870، احتمالا رم LPDDR5 و بعلاوه فضای ذخیره سازی UFS 3.1 هم خواهد داشت. به نظر می رسد که در روز های آینده اطلاعات بیشتری از گوشی پرچم دار جمع و جور شرکت شیائومی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

منبع: 91Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2658

به "رندر شیائومی 12 مینی طراحی احتمالی پرچم دار آینده شیائومی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر شیائومی 12 مینی طراحی احتمالی پرچم دار آینده شیائومی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید