واکنش قلعه نویی به خداحافظی زودهنگام یک ملی پوش ، با این شرط تیم ملی را تحویل می دهم!

به گزارش باتسک، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در پی حضور 2 مربی خارجی در ایران هستیم.

واکنش قلعه نویی به خداحافظی زودهنگام یک ملی پوش ، با این شرط تیم ملی را تحویل می دهم!

به گزارش خبرنگاران امیر قلعه نویی در حاشیه ملاقات محبت آمیز پیشکسوتان ملوان و تیم ملی درمورد آخرین شرایط تیم ملی کشورمان، گفت: اردوی گذشته خیلی خوب بود. باید از زحمات کارلوس کی روش و اسکوچیچ تشکر کنیم اما سعی کردیم در این اردوی کوتاه مدت، یک فوتبال مدرن ایرانی تزریق کنیم و واقعا در 3 روز خوب توانستیم این کار را انجام بدهیم. وقتی لژیونرها به ما اضافه شدند، فقط 3 روز تیم کامل شد. جلوی روسیه و کنیا که تیم بسیار قدرتی بود.

سرمربی تیم ملی درخصوص اینکه تصور نمی شد کنیا به این شکل بازی کند، گفت: نه همه بازیکنانش گران بودند اما بعضی تبلیغات شد و آغاز کردند. در غیر این صورت کنیا تیمی بسیار قوی بود و بازی های بعدی اش را حتما خواهید دید. اردوی خیلی خوبی داشتیم. درمورد تورنمنت کافا هم باید با تاج صحبت کنیم تا تصمیم گیری گردد.

قلعه نویی درمورد احتمال ادامه تغییرات در بازیکنان تیم ملی با توجه به علاقه خودش به بازیکنان جوان، گفت: معمولا هفته های اخیر گل های کمی زده می گردد اما در این چند هفته دیدید با وجود حساسیت بازی ها در بالا و پایین جدول، گل های زیادی رد و بدل شد. عاملش هم آن اردو و بازی با کنیا بود که لیگ را دیدیم. اگر به ملاقات با کنیا توجه کنید، بیشتر بازیکنان لیگ بازی کردند. آن هایی که مرا می شناسند می دانند هرکس حقش باشد، وظیفه مان آن را بدهیم.

سرمربی تیم ملی تاکید نمود: لیگ هم بازیکنان بسیار خوبی دارد. لژیونرها هم در این چند هفته که ما رصد کردیم، نسبت به بعد از اردو خیلی بهتر بودند و گل های حساسی زدند. بازی های خیلی خوبی هم انجام دادند و امیدواریم یک تیم ملی باب میل مردم را درست کنیم . از همه پیشکسوتان هم باید تشکر کنم. بزرگانی بودند که من کوچک را مورد محبت قرار دادند. وظیفه مان است از همه این عزیزان مشورت بگیریم زیرا بزرگ ما هستند و فوتبال ما هرچه دارد، از این عزیزان و پیشکسوتان است . امیدوارم تیمی درست کنیم که باب میل مردم و پیشکسوتان باشد.

وی درخصوص اینکه این بحث مطرح شده که با حضور قلعه نویی تیم ملی باید در جام ملت های آسیا قهرمان گردد، شرح داد: هیچ مربی ای نمی تواند بگوید من تیم را قهرمان می کنم و الان هم هرکس این حرف را بزند، حاضریم تیم ملی را تقدیم کنیم اما این تیم پتانسیل و قابلیت های بسیار زیاد و بازیکنان خوبی در هر پست دارد. در بعضی پست ها 4-3 بازیکن داریم ولی فوتبال است دیگر. اتفاقاتی می افتد که قابل پیش بینی نیست و جذابیتش هم به این خاطر است.

سرمربی تیم ملی درمورد شرایط اضافه شدن دستیار به کادرفنی، گفت: دستیار نه این ها همه همکار هستند. ما 2 نامه برای 2 همکار خارجی دادیم و یک تا 2 همکار ایرانی هم اضافه می کنیم. همانگونه که در بحث بازیکن باید پشتوانه سازی کنیم، باید از بعضی بازیکنان بزرگ لژیونر و تیم ملی که اکنون بازنشسته شده اند، برای بحث مربیگری نیز پشتوانه سازی انجام بدهیم . تاج، نبی و هیات رئیسه از این موضوع استقبال خیلی خوبی داشتند.

قلعه نویی درخصوص دربی 100 مطرح نمود: دربی همواره حساس بوده است و خیلی خوشحالم هر 4-3 تیم بالای جدول که باید به آن مثلث قهرمانی بگوییم و تیم های دیگر مثل گل گهر، تراکتور، مس رفسنجان و خود فولاد فوتبال خوبی بازی می نمایند. مثلث قهرمانی برای سپاهان، پرسپولیس و استقلال است. با وجود اینکه این تیم ها فشار روی شان است و شرایط جدول هم حساس است، خیلی جالب است وقتی بازی های لیگ را در این هفته رصد کردم، بازی های خیلی خوبی انجام دادند.

وی اضافه کرد: این موضوع قابل ستایش است و باید به مرییانشان نیز تبریک بگوییم که با وجود حساسیت جدول و کورس قهرمانی فوتبال زیبایی بازی می نمایند. این موضوع کمتر رخ داده است. اطمینان دارم دربی هم بازی خیلی خوبی می گردد زیرا 2 تیم مربیان بسیار تاکتیکی دارند. در هفته های گذشته نیز هم از این 2 تیم و هم از سپاهان و خیلی تیم های دیگر بازی های خیلی خوبی دیدیم.

سرمربی اسبق استقلال تاکید نمود: دربی شرایط خاص خودش را دارد. اکنون که خدا را شکر 2 تیم بالای جدول هستند اما خیلی مواقع دیده ایم اختلاف جدولی استقلال و پرسپولیس زیاد بوده اما تیمی که پایین جدول بود، برده است. امیدوارم این بازی نیز به حدی زیبا باشد که فوتبال برنده بازی گردد. خیلی از عوامل در نتیجه تاثیر دارد. همانگونه که دیدید در تبریز 80-70 هزار تماشاگر آمد و در بازی اصفهان نیز این هفته استقبال خیلی خوبی شد. اگر سکوهای آزادی هم آماده بود، بازی های هفته قبل پرسپولیس و استقلال حتما پر می شد. از این دربی نیز استقبال خیلی خوبی می شد اما شرایط ورزشگاه خاص است.

قلعه نویی درمورد تورنمنت کافا، پاسخ داد: اگر روسیه نیاید، کافا کیفیت لازم را ندارد. دوشنبه با تاج و نبی جلسه داریم و می خواهیم برنامه ریزی کنیم تا اگر بگردد، جایگزینی انجام بدهیم. این موضوع منوط به این جلسه است.

وی درخصوص اینکه با وجود ارتباط خوبش با بازیکنان تیم ملی بحث خداحافظی سامان قدوس مطرح شده است، گفت: من چیزی نشنیده ام.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2839

به "واکنش قلعه نویی به خداحافظی زودهنگام یک ملی پوش ، با این شرط تیم ملی را تحویل می دهم!" امتیاز دهید

1 کاربر به "واکنش قلعه نویی به خداحافظی زودهنگام یک ملی پوش ، با این شرط تیم ملی را تحویل می دهم!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش قلعه نویی به خداحافظی زودهنگام یک ملی پوش ، با این شرط تیم ملی را تحویل می دهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید