نخستین افزایش تقاضای سوخت هند پس از 8 ماه رقم خورد

به گزارش باتسک، تقاضای سوخت هند در ماه اکتبر برای نخستین بار در هشت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

نخستین افزایش تقاضای سوخت هند پس از 8 ماه رقم خورد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، داده های روز پنجشنبه (22 آبان ماه) نشان داد که مصرف سوخت هند در ماه اکتبر نخستین افزایش سالانه را از ماه فوریه به ثبت رساند، زیرا کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا و افزایش رفت و آمد سبب بهبود مالی شده است.

داده های اداره برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل نفت (PPAC) وزارت نفت و گاز طبیعی هند نشان داد مصرف سوخت ، یکی از نشانه های تقاضای نفت، در ماه اکتبر نسبت به پارسال 2.5 درصد افزایش یافت و به 17 میلیون و 780 هزار تن رسید. این رقم حدود 15 درصد بیشتر از ماه گذشته میلادی است.

کی راویچاندرام، معاون مدیرعامل ایکرا (واحدی از سرویس سرمایه گذاری مودی) در این باره گفت: با افزایش تدریجی حمل ونقل عمومی، انتظار می رود تقاضای سوخت بیشتر بهبود یابد.

مصرف سوخت هند برای دومین ماه پیاپی افزایش یافته است.

مصرف گازوئیل که پارامتر اصلی مرتبط با رشد مالی است و حدود 40 درصد از فروش کلی سوخت هند را شامل و سالانه محاسبه می گردد، 7.4 درصد افزایش یافت و به 6 میلیون و 990 هزار تن رسید و نسبت به مدت مشابه ماه پیش حدود 27 درصد صعود کرد.

فروش بنزین با 4.3 درصد افزایش نسبت به سال گذشته میلادی به 2 میلیون و 650 هزار تن رسید، این رقم در ماه سپتامبر 2 میلیون و 450 هزار تن بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1855

به "نخستین افزایش تقاضای سوخت هند پس از 8 ماه رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین افزایش تقاضای سوخت هند پس از 8 ماه رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید