بهداشت و سلامت مردم مهم ترین اقدام کسب و کارهای گردشگری در مازندران

به گزارش باتسک، خبرنگاران/مازندران عضو هیئت علمی گروه مدیریت گردشگری دانشگاه مازندران معتقد است: بهداشت و سلامت مردم این استان مهم ترین اقدام کسب و کارهای گردشگری است.

بهداشت و سلامت مردم مهم ترین اقدام کسب و کارهای گردشگری در مازندران

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

محمود حسن پور در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیماری کرونا نه تنها در ایران بلکه صنعت گردشگری جهان را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: تمام کشورهایی که تعداد گردشگری آن ها کم بوده هم تحت تاثیر قرار گرفتند.

وی توضیح داد: به عنوان مثال کشور چین بازار بزرگی برای اروپائیان بوده که به علت بیماری کرونا به تعطیلی کشانده شد بنابراین کشور ما هم نمی تواند مردم را به زور مجاب کند که حتما به سفر نفرایند.

عضو هیئت علمی گروه مدیریت گردشگری دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه خیلی از مردم برای پیشگیری از این بیماری در خانه خود هستند و جایی نمی فرایند، گفت: تنها راه کسب و کارهای گردشگری این است که با این پدیده کنار بیایند و از ابزارهایی که برای معرفی برندینگ کسب و کار وجود دارد استفاده نمایند یعنی در حال حاضر تبلیغ برای فروش محصولات ضرری را به همراه خواهد داشت.

حسن پور تاکید نمود: کسب و کارهای گردشگری می توانند به وسیله بازاریابی محتوا، دی جی مارکتینگ (خدمات تجارت الکترونیک) مسئولیت اجتماعی خودشان را انجام دهند.

وی اعلام نمود: به عنوان مثال در شرایطی که کشور ما دچار بیماری کرونا است، کسب و کارهای گردشگری می توانند در این ایام اسپانسری یک شرکت تحقیقاتی مرتبط با مقابله با بیماری کرونا را بر عهده گیرند و روی محصولات آن شرکت تبلیغ نمایند تا از این طریق درآمدی را به دست آورند.

عضو هیئت علمی گروه مدیریت گردشگری دانشگاه مازندران ادامه داد: بهتر است تبلیغات کسب و کارهای گردشگری بر روی محصولاتی که این روزها مثل ماسک و تجهیزات بهداشتی توزیع می گردد، مورد استفاده قرار گیرد بنابراین چنین امری می تواند بهترین برند برای کسب و کارهای گردشگری گردد.

حسن پور با اشاره به اینکه رونق کسب و کارهای گردشگری با یک تبلیغ ساده میسر نمی گردد، اضافه نمود: این روزها کسب و کارهای گردشگری در پیغام های تبلیغاتی باید طوری رفتار نمایند تا معین گردد اینگونه کسب و کارها هم به فکر بهداشت و سلامت مردم هستند.

وی یاد آور شد: وقتی کسب و کارهای گردشگری به پیشگیری این بیماری (کرونا ویروس) اهمیت دهند، می توانند بعداز برطرف آن در ذهن مردم آن تبلیغات را جا بزنند که نشان دهند سلامتی مردم برایشان مهم بوده است و بعداز برطرف این بیماری برندی را برای خود درست نموده و برای همواره در ذهن مردم ماندگار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1360

به "بهداشت و سلامت مردم مهم ترین اقدام کسب و کارهای گردشگری در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهداشت و سلامت مردم مهم ترین اقدام کسب و کارهای گردشگری در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید