تور آلمان: بلیط فروشی برای نسخه دیجیتال نمایشگاه کتاب فرانکفورت

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، سال جاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت به صورت تلفیقی و در دو نسخه فیزیکی و مجازی در تاریخ 20 تا 24 اکتبر در حالی برگزار خواهد شد که بسیاری از نمایشگاه های کتاب در سراسر دنیا به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برپا شده اند. مسئولان آلمان می گویند برای برگزاری نسخه فیزیکی تدابیر بهداشتی لازم را با همکاری شرکت های آلمان در نظر گرفته اند.

تور آلمان: بلیط فروشی برای نسخه دیجیتال نمایشگاه کتاب فرانکفورت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

مثل چند سال گذشته امسال هم نسخه مجازی همچنان ادامه خواهد داشت و مسئولان آلمانی از هم اکنون فروش بلیط برای حضور در این نمایشگاه را آغاز نموده اند. برنامه های مجازی نمایشگاه فرانکفورت دو هفته جلوتر از تاریخ 11 اکتبر آغاز خواهد شد و قرار است با حضور نویسندگانی از سراسر دنیا اجرا گردد.

به گفته مسئولان نمایشگاه اولین رویداد مجازی نمایشگاه برنامه ناشران آکادمیک و حضور کاشناسان این حوزه است که یکی از آنها کلودیو آسپزی از دانشگاه سنفورد سوئیس است که قرار است درباره چالش های حوزه نشر دانشگاهی صحبت نمایند. برنامه بعدی هم مربوط به حوزه تجارت کتاب است.

مسئولان آلمانی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کردند که این نمایشگاه در امسال میلادی به صورت تلفیقی برگزار خواهد شد که از هم اکنون ثبت نام برای حضور محدود ناشران و شرکت نمایندگان در نمایشگاه آغاز شده است. امسال کشور کانادا مهمان افتخاری این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

امسال نمایشگاه کتاب فرانفکورت با شعار اتصال دوباره سعی دارد به صورت محدود و کنترل شده دوباره ناشران و عوامل صنعت چاپ و توزیع کتاب در سراسر دنیا را دوباره به یکدیگر پیوند دهد. سال گذشته آلمانی ها اعلام نموده بودند که نمایشگاه را به صورت تلفیقی برگزار می نمایند؛ ولی محدودیت های سفر به خاطر کرونا مانع از اجرای نسخه فیزیکی شد و نمایشگاه کاملاً مجازی برگزار گردید.

سال گذشته مسئولان برگزاری نمایشگاه با یاری مستقیم دولت آلمان توانستند زیرساخت های مربوط به برگزاری مجازی نمایشگاه را با موفقیت فراهم نمایند که طبق آمار ارائه شده 3هزار و 627 رویداد ادبی و بعلاوه 70 ساعت برنامه و دیدار ناشران تخصصی و 200 ساعت برنامه برای کاربران و مخاطبان عمومی تدارک دیده شد.

یورگن بوس، رئیس نمایشگاه در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از نمایشگاه حضور 4هزار ناشر شرکت نماینده به صورت مجازی در نمایشگاه امسال خبر داده و گفته بود که امسال در نمایشگاه حدود 750 سخنران و نزدیک به 250 ساعت برنامه و کارگاه در نظر گرفته شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2404

به "تور آلمان: بلیط فروشی برای نسخه دیجیتال نمایشگاه کتاب فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: بلیط فروشی برای نسخه دیجیتال نمایشگاه کتاب فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید