مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی

به گزارش باتسک، هملنطور که در بالا هم اشاره کردیم، لوگوی هواپیماها هر کدام برای خود دارای فلسفه مخصوص به خودشان هستند؛ شرکت هواپیمایی کاتای پسیفیک هم از این قائده خارج نیست و در سال 1994 درست زمانیکه هویت این شرکت توسط آژانس تبلیغاتی Landor Associates ثبت گشت، طراحی شد. این نماد در واقع بال یک پرنده است که انگار با قلم رنگ کشیده شده است.

مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی

لوگوی هواپیمایی شرکت لوفت هانزا به طور دقیق 100 سال پیش طراحی شد با اعمال تغییراتی بر روی آن چهره مدرنی به خود گرفت. المان اصلی این شرکت هوایی درنا بوده که به رنگ های آبی و زرد طراحی شده است. این شرکت در سال های اخیر یک سری تغییرات جزئی را بر روی لوگوی این هواپیما به وجود آورد که اگرچه نامحسوس بود اما بر روی جلوه این برند هوایی زمانی که در آسمان ها در حال پرواز بود نیز تاثیر بسزایی نیز داشت. لازم به ذکر است که بگوییم این شرکت هوایی یکی از بهترین و معتبرترین ایرلاین های جهان است که به 211 مقصد بین المللی در 74 کشور جهان پرواز دارد.

دیگر موردی که در لیست لوگوی هواپیماها قرار می گیرد، لوگوی هواپیمایی ژاپن است که توسط جری هوف در سال 1958 طراحی شد. این لوگو نشان دهنده tsurumaru که پرنده با بال های بلند می باشد. رنگ قرمز به کار برده شده در این لوگو نشان از فرهنگ ژاپنی ها است که نمادی از زندگی طولانی، رفاه و سلامت خوب است. اگر برایتان سوال پیش آمده که tsurumaru به چه معنا است، باید بگوییم که این پرنده ای خستگی ناپذیر و بلند پرواز است که نشان دهنده قدرت پرواز این هواپیما در آسمان می باشد.

منبع مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2457

به "مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با طراحی لوگوی شرکت های هواپیمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید