مسئول خسارت میلیون دلاری ویلموتس کیست؟

به گزارش باتسک، از قرارداد اخیر کی روش سرمربی سابق تیم ملی تا شفر استقلالی و البته جونیور پرسپولیسی که بگذریم، داستان امروز، تکرار همین قرارداد های کلان برای مارک ویلموتس و دستیارانش در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران است.

مسئول خسارت میلیون دلاری ویلموتس کیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرداخت خسارت به مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران، به واسطه تحریم های ظالمانه نسبت به کشورمان هزینه های بیشتری هم بر گردن ورزش کشورمان انداخته است. اما نکته قابل تامل این است که پرداخت این مبالغ کلان حتی اگر در ازای عملکرد قابل تحسین آن ها هم قابل پرداخت شده باشد باز هم غیرقابل توجیه است چه برسد به اینکه برخی از این مربیان و بازیکنان، عملکرد ضعیف و یا حداکثر متوسطی در فوتبال ایران داشتند. از قرارداد نجومی اخیر کارلوس کیروش سرمربی سابق تیم ملی تا وینفرد شفر استقلال و البته جونیور پرسپولیسی که بگذریم، داستان امروز، تکرار همین قرارداد های کلان برای مارک ویلموتس و دستیارانش در کادر فنی تیم ملی کشورمان است. مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران خبر از فسخ قرارداد با ویلموتس می دهد و مدعی عدم پرداخت غرامت در ازای اخراج سرمربی بلژیکی است. هر چند که ویلموتس هر توافقی با فدراسیون فوتبال ایران را تکذیب کرده و از پیگیری وکلایش برای دریافت غرامت و به اصطلاح دریافت آخرین قران قراردادش در فضای مجازی اطلاع رسانی می کند.

حواشی عجیب قرارداد ویلموتس در روز های فسخ قرارداد با انتشار مبلغ محرمانه آن مسیری دیگر به خود گرفته و حیرت جامعه فوتبال و البته مسوولان کشورمان را برانگیخته است. عنوان می شود که فدراسیون فوتبال با دستمزد 2 میلیون و 700 هزار یورو برای هر سال، قرارداد 3 ساله ای را با ویلموتس امضا کرده است. ویلموتسی که از نظر کیفیت فنی در استاندارد های پایین تر از کارلوس کیروش واقع شده است و مسوولان فدراسیون از او با مبلغی حدود یک میلیون یورو کمتر گذشتند. آن هم در حالی که مردم کشورمان در شدیدترین بحران های اقتصادی قرار دارند و عقد چنین قراردادی قابل قبول نیست. شاید همین مساله هم موجب شده که فراکسیون ورزش مجلس اقدام به بررسی این پرونده کند، پرونده ای که چهارشنبه هفته گذشته با صحبت های احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی رنگ جدی به خود گرفت و حالا علی اصغر یوسف نژاد، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده ساری هم از احضارتاج به مجلس به دلیل قرارداد میلیون یورویی ویلموتس خبر می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1050

به "مسئول خسارت میلیون دلاری ویلموتس کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئول خسارت میلیون دلاری ویلموتس کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید