خمز: خیلی از تیم ها سعی کردند مسی را کنترل نمایند، عجیب نیست برای ما پنالتی نمی گیرند؟

به گزارش باتسک، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برای تیمی مثل پرسپولیس این همه پنالتی می گیرند، ولی تا به امروز برای ما پنالتی نگرفته اند، شاید چیزهایی وجود دارد.

خمز: خیلی از تیم ها سعی کردند مسی را کنترل نمایند، عجیب نیست برای ما پنالتی نمی گیرند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، درمورد تغییر شیوه بازی سرخ پوشان مرکز و استفاده از ضدحملات و اینکه چه تاکتیکی برای در اختیار داشتن بیشتر توپ در بازی فردا دارد، گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و برای کنترل کردنش کار سختی داریم. بازیکنان خیلی خوب، تکنیکی و سریعی دارد. سعی خواهیم کرد توپ را در اختیار داشته باشیم و حفظ توپ کنیم. بعلاوه باید وقتی توپ را از دست می دهیم، تیم نباید به هم ریخته باشد و بتوانیم فضای کمتری به حریف بدهیم.

وی درخصوص اینکه آیا نفرات جایگزین خوبی برای مهدی هاشم نژاد و به ویژه هادی محمدی در بازی فردا دارند، گفت: اینکه بازیکن باشد یا نباشد هیچ وقت روی تیم ما تاثیر نمی گذارد. از الان فکر نموده ام که چه کسی می خواهد در این پست ها بازی کند و اطمینان دارم نفر جایگزین به برترین شکل ممکن کارش را انجام خواهد داد.

سرمربی تراکتور گفت: هیچ برنامه مشخصی برای کنترل یک بازیکن خاص ندارم. خیلی تیم ها در سال های اخیر برنامه داشتند تا مسی را کنترل نمایند. وقتی کسی خلاقیت خدادادی دارد، کنترل کردنش خیلی سخت است. کاری که ما می کنیم بررسی کردن بازیکنان است، می دانیم خصوصیات مثبت شان چیست و نقاط قوت شان کجا است. سعی داریم با گفتن این بررسی ها به بازیکنان، نفرات تیم حریف را کنترل کنیم. برای این کار برنامه خاصی نداریم تا یک بازیکن را از جای دیگری به این طرف زمین بیاوریم. اگر چنین کاری انجام بدهیم و فقط بخواهیم یک بازیکن را کنترل کنیم، در قسمت دیگر زمین فضا ایجاد می گردد.

وی اضافه نمود: هیچ وقت این کار را انجام نمی دهیم بلکه به بازیکنان می گوییم تیمی این کار را انجام داده و درست جاگیری و با بازیکن حریف یارگیری نمایند. این کاری است که ما انجام می دهیم.

سرمربی تراکتور درمورد کارت زرد گرفتن متوالی بعضی بازیکنانش مثل هادی محمدی در شرایطی که خودش تاکید نموده باید کارت زرد های این تیم کمتر گردد، شرح داد: این ریسک را قبول نموده ام. تیم ما کامل بازی می نماید و وقتی چنین ریسکی انجام می دهید، گاهی مواقع مجبور به خطا کردن می شوید. از تیم خود می خوهم صد در صد بازی کند و اگر به بازیکنانم بگویم در زمین حریف 60 درصد بازی نمایند، تعداد کارت زرد ها پایین تر می آید. طبیعی است بعضی مواقع ما باید این کار را انجام بدهیم.

سرمربی تراکتور در رابطه با شرایط سید محمد حسینی، بیان نمود: این بازیکن مسئله ای برای همراهی تراکتور ندارد. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر برای استفاده از بازیکنان جوان اعتقاد دارید؟ بیان نمود: من به تمامی بازیکنانم اعتقاد دارم و سن و سال مهم نیست. هر بازیکنی که بتواند یاری کند، از او استفاده می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور می تواند قهرمان گردد گفت: معتقدم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل گهر برای قهرمانی برنامه ریزی نموده و هزینه های زیادی انجام داده اند. قهرمانی برای ما وظیفه نیست، بلکه یک رویاست که اگر دست یابیم، بسیار لذت بخش است. بازهم تأکید می کنم که بار قهرمانی روی دوش تیم ما نیست.

خمز در بخش دیگری از اظهاراتش با انتقاد از اینکه تا به امروز به نفع تراکتور پنالتی گرفته نشده است، گفت: برای تیمی مثل پرسپولیس این همه پنالتی می گیرند، ولی تا به امروز برای ما پنالتی نگرفته اند. شاید چیز هایی وجود دارد. آیا قضاوت برای استقلال و پرسپولیس با تراکتور یکسان است؟ اینکه سال جاری برای تیم ما پنالتی نگرفته اند، عجیب نیست؟ شاید هم من منفی فکر می کنم.

وی در رابطه با مقدار آمادگی محمد عباس زاده، اعلام کرد: عباس زاده می تواند با کوشش بیشتر به روز های خوبش برگردد. اسدی شرایط فوق العاده دارد و عباس زاده و پاکدل هم دیگر مهاجمان من هستند که به موقع از آنان استفاده خواهم کرد. اگر به جای اسدی از بازیکن دیگری استفاده کنم، برای همه سوال پیش می آید که چرا بازیکن آماده را روی نیمکت قرار داده ام. عباس زاده باید سخت کوشش کند تا به برترین شرایط آمادگی برسد. این بازیکن جزء برترین مهاجمان لیگ ایران در زدن ضربات آخر است. سرمربی تراکتور در انتها سخنانش تأکید کرد: بازی کردن یا نکردن رومرو گومز، سورپرایزمان برای بازی فردا نیست؛ هدف ما ارائه بازی خوب و کسب نتیجه است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2821

به "خمز: خیلی از تیم ها سعی کردند مسی را کنترل نمایند، عجیب نیست برای ما پنالتی نمی گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمز: خیلی از تیم ها سعی کردند مسی را کنترل نمایند، عجیب نیست برای ما پنالتی نمی گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید