مرگ پادشاه تایلند تاثیری در لغو تورهای گردشگری تایلند ندارد

به گزارش باتسک، مرگ پادشاه تایلند و اعلام عزای عمومی یکساله خللی در تعطیلی مراکز گردشگری و لغو تورهای این کشور ایجاد نمی کند.

مرگ پادشاه تایلند تاثیری در لغو تورهای گردشگری تایلند ندارد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

هومر برقانی نماینده نهاد گردشگری تایلند در ایران گفت که نهاد گردشگری تایلند در اطلاعیه ای اعلام نموده که عزای عمومی مرگ پادشاه تاثیری در مراکز گردشگری و سفر گردشگران خارجی به این کشور نمیگذارد. با این وجود این نهاد توصیه هایی را در قالب بیانیه صادر نموده است.

وی اضافه نمود که در این بیانیه آمده که بسیاری از مردم تایلند در حال حاضر سیاه پوش هستند ولی اجباری برای گردشگران وجود ندارد اما توصیه می گردد در پوشیدن لباس رعایت احترام به شرایط موجود در نظر گرفته گردد. گردشگران از بروز هرگونه رفتاری که مناسب حال و هوای سوگواری ملت تایلند است، خودداری نمایند. همه مراکز گردشگری تایلند به غیر از کاخ پادشاهی و معبد وات پرا کاوو به علت برگزاری مراسم سوگواری باز هستند. دولت پادشاهی تایلند از همه مراکز تفریحی درخواست نموده در خصوص بازگشایی این مراکز مراعات مراسم سوگواری مردم تایلند باشند و باز کردن این مراکز را به عهده تصمیم صاحبان این مراکز واگذار نموده است. همه بانک ها، مراکزحمل و نقل، مراکز فرهنگی، بیمارستانها برای ارایه خدمات فعال هستند و نهادهای دولتی جهت امنیت و رفاه گردشگران فعال هستند و آرامش را جهت سفر گردشگران مهیا می نمایند. این نهاد همچنین شماره تلفنی را در اختیار گردشگران قرار داده تا در صورت احتیاج به یاری یا اطلاع رسانی با آن شماره در تماس باشند.

برقانی با اعلام اینکه کاخ پادشاهی و معبد وات پرا کاوو تا اطلاع ثانوی تعطیل است اعلام کرد:

نه تورهای گردشگری این کشور تعطیل شده و نه خللی در آنها ایجاد شده است. تنها از گردشگران خواسته شده که کمی مراعات حال شهروندان را نمایند. همچنین هیچ سایت گردشگری جز همان دو سایتی که اعلام شده بسته نیست. تورهای گردشگری از ایران نیز همچنان برگزار می گردد و شهروندان ایرانی باید بدانند که عزای عمومی در این کشور متفاوت از کشورهای دیگر است. تنها سه روز جشن و سرو در این کشور برگزار نشد که امروز روز آخر این ایام است.

وی ادامه داد که عزای عمومی و مرگ پادشاه درحال حاضر تاثیری در نرخ تورهای گردشگری از ایران به تایلند نگذاشته است البته این اتفاق در زمان تعطیلات رخ داد با این وجود در حال ارزیابی شرایط هستیم.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 799

به "مرگ پادشاه تایلند تاثیری در لغو تورهای گردشگری تایلند ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ پادشاه تایلند تاثیری در لغو تورهای گردشگری تایلند ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید