گسترش همکاری هواپیمایی قطر ایرویز با تایلند

به گزارش باتسک، Qatar Airways دروازه جدید چهارم را به تایلند با سرویس جدید Chiang Mai باز می نماید.

گسترش همکاری هواپیمایی قطر ایرویز با تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

Qatar Airways بازگشایی دروازه چهارم خود را به تایلند با سرویس چیانگ مای جشن گرفت. این مراسم با حضور رئیس اجرایی گروه شرکت هواپیمایی قطر، معاون او آقای اکبر آل بیکر، در کنفرانس مطبوعاتی اخیر در هتل Shangri-La چیانگ مای برگزار گردید.

پس از ورود QR822 در تاریخ 13 دسامبر، اولین پرواز هواپیمایی به چیانگ مای، آقای آل بیکر درباره گسترش جاه طلبی های شرکت ایرویز در شبکه دنیای جهتیابی خود اطلاع داد. وی همچنین تأکید کرد که تعهد این شرکت هواپیمایی ایجاد گردشگری در چیانگ مای است.

آقای آل بیکر، در کنفرانس مطبوعاتی در کنار فرماندار اداره گردشگری تایلند، آقای Yuthasak Supasorn و در حضور سفیر تایلندی در قطر، آقای Soonthorn Chaiyindeepum گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم تا خدمات بدون وقفه را به Chiang Mai راه اندازی کنیم. همان طور که خطوط هوایی ما برنده جایزه دنیای است، همچنان به رشد شبکه دنیای خود ادامه می دهد. گسترش حضور ما با دروازه چهارم به تایلند همیشه برای ما یک اولویت است. ما شکی نداریم که چیانگ مای یک مقصد بسیار محبوب برای تعطیلات است؛ ما مایل به کشف این شهر زیبا با معابد خیره نماینده و مناظر کوهستانی هستیم. قرار دادن این شهر در نقشه جهت دنیای ما و اتصال مسافران محلی از چیانگ مای به شبکه گسترده دنیای با بیش از 150 مقصد به وسیله هواپیمایی قطر ایرلاینز برنده جایزه دنیای امکان پذیر می گردد.

معاون وی آقای Soonthorn Chaiyindeepum، سفیر تایلندی در قطر که به کنفرانس مطبوعاتی پیوست، گفت:

هرکس در چیانگ مای از ورود قطر ایرلاینز به دومین شهر بزرگ تایلند استقبال می نماید. این جهت جدید، پیوندهای عمیق دوستی را بین دو کشور گسترش می دهد. نزدیک به 3400 شهروند تایلندی قطر را به عنوان خانه دوم خود ساخته اند، از جمله 1224 نفر که برای قطر ایرلاینز کار می نمایند.

با همکاری شهروندان این دو کشور ما در کوشش هستیم که گردشگری در تایلند و قطر را به وسیله ایجاد ارتباطات حمل و نقل قوی تر تقویت کنیم. این جهت جدید بین دوحه و چیانگ مای، اثبات ملموس تقویت این روابط است.

ما امیدواریم که این پیوندها را با افتتاح پنجم دروازه تایلندی قطر هواپیمایی، در ماه ژانویه امسال آغاز کنیم تا پروازهای U-Tapao نزدیک پاتایا انجام گردد. من از همه همکارانم در خدمات دیپلماتیک قطر و تایلند و همچنین قطر ایرویز برای کار خستگی ناپذیر خود جهت دستیابی به این خدمات تاریخی تشکر می کنم.

فرماندار اداره گردشگری تایلند آقای Yuthasak Supasorn گفت:

در طول 2017 ما تایلند را به عنوان مقصد ترجیحی اول قرار داده ایم تا تایلند را در جلو و مرکز نگهداری کنیم، برای زمانی که گردشگران به دنبال جایی برای سفر بودند؛ و برای انتها دادن به سال با راه اندازی جهت جدید قطر ایرلاینز بین دوحه و چیانگ مای و موفقیت راهبردی ما در این زمینه ارتباطات ما با بازارهای کلیدی را تقویت می کنیم.

با آغاز قطر ایرویز خدمات جدید چهار مرتبه در هفته در قطر، به طرز چشمگیری بهبود می یابد؛ که این باعث می گردد تایلند و چیانگ مای را به بازارهای دنیای بلندتر متصل کنیم. به عنوان یکی از بزرگ ترین خطوط هوایی در دنیا، ما خوشحالیم که از آغاز این سرویس جدید قطر ایرلاینز استقبال می کنیم. این باعث گرایش بیشتر ما به جذب گردشگران شبکه جهتیابی هواپیمایی می گردد؛ و از این طریق می توانیم مهمان نوازی منحصر به فرد تایلند و فرهنگ آن را به دنیایان معرفی کنیم.

Monthanik Rakngam، مدیر کل فرودگاه بین المللی چیانگ مای گفت:

ما افتخار می کنیم که از بهترین هواپیمایی در دنیا، Qatar Airways، برای ارائه خدمات به فرودگاه بین المللی چیانگ مای استفاده می کنیم. آغاز پیوند مستقیم بین چیانگ مای و دوحه گام مهمی برای چیانگ مای است و به تقویت روابط بین تایلند و قطر یاری خواهد نمود. ناوگان مدرن Qatar Airways متشکل از بیش از 200 هواپیما و شبکه دنیای گسترده، ارتباطات را برای مسافران تجاری و گردشگری افزایش می دهد و به همین دلیل فرودگاه بین المللی چیانگ مای به عنوان یک فرودگاه بزرگ محسوب می گردد.

چیانگ مای، به عنوان دومین شهر بزرگ تایلند، به خاطر شیوه زندگی آرام خود مشهور است. این شهر یک مقصد توریستی بسیار محبوب است و بازدیدنمایندگان به صدها معبد باستانی و زیبا، ذخایر جنگلی موجود در آن نزدیکی، مناظر کوهستانی و روستاهای آرام کشیده شده اند؛ اما چیانگ مای مدرن همچنین برای بسیاری از شرکت های بین المللی که در آنجا مشغول به کار هستند، بسیار مفید است؛ زیرا از زیرساخت های عالی آن، از جمله حمل و نقل مستقیم بین المللی به تمام کشورهای مهم منطقه، از جمله پروازهای مشترک با شرکت قطر ایرباس، بانکوک Airways استفاده می نمایند.

قطار ایرلاینز چهار بار سرویس هفتگی خود را به چیانگ مای با یک هواپیمای ایرباس A330-200 که دارای 24 جایگاه در کلاس کسب و کار و 236 جایگاه در کلاس مالی است، ارائه می دهد. مسافران قادر به لذت بردن از سیستم سرگرمی برتر Oryx One هستند و تا 4000 گزینه سرگرمی را ارائه می نماید.

قطر ایرویز، یکی از سریع ترین هواپیماهای در حال رشد در تاریخ هواپیمایی است که با افزودن پروازها به کانبرا، استرالیا، در سال 2018، شبکه دنیای خود را گسترش می دهد. پنانگ، مالزی و کاردیف، انگلستان، تعدای از این موارد هستند.

در حال حاضر جشن 20 سالگی خود را برپا می نماید. Qatar Airways با بیش از 200 هواپیما و پرواز به مقاصد تجاری و اوقات فراغت در شش قاره یکی از جوان ترین و مدرن ترین ناوگان های حمل و نقل در دنیا است.

این شرکت هواپیمایی برنده جایزه امسال هواپیمای سال (که جایزه معتبر دنیای هواپیمایی Skytrax 2017 است که در نمایشگاه هوایی پاریس برگزار می گردد) شد. این چهارمین بار است که قطر ایرویز به عنوان یکی از بهترین خطوط هوایی دنیا شناخته شده می گردد. حامل های ملی قطر علاوه بر این که به عنوان بهترین هواپیمایی دنیا توسط مسافران از سراسر دنیا انتخاب می شوند، افتخاراتی از جمله بهترین هواپیمایی در خاورمیانه، بهترین کلاس کسب و کار در دنیا و بهترین کلاس های درجه یک هواپیمایی در دنیا را نیز کسب نموده است.

برنامه پروازهای دوحه به چیانگ مای:

  • سه شنبه، پنج شنبه، شنبه و یکشنبه، ساعت پرواز 19: 55 و ساعت فرود در چیانگ مای 06: 00

برنامه پروازهای چیانگ مای به دوحه:

  • دوشنبه، چهارشنبه، آدینه و یکشنبه، ساعت پرواز 07: 10 و ساعت فرود در دوحه 10:55
منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 619

به "گسترش همکاری هواپیمایی قطر ایرویز با تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش همکاری هواپیمایی قطر ایرویز با تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید