مراسم Peek Performance اپل؛ رونمایی از آیفون SE تازه (تمام شد)

به گزارش باتسک، همان طور که انتظار می رفت و از قبل هم وعده اش داده شده بود، اپل سه شنبه 17 اسفند ساعت 21:30 رویدادی به نام Peek Performance برگزار می نماید و در آن از محصولات سخت افزاری جدیدش رونمایی خواهد نمود.

مراسم Peek Performance اپل؛ رونمایی از آیفون SE تازه (تمام شد)

گل سرسبد این مراسم، بدون شک آیفون SE نو خواهد بود که بسیاری از تحلیلگران حوزه تکنولوژی حساب ویژه ای رویش باز نموده اند و از آن به عنوان تهدیدی قدرتمند برای گوشی های اندرویدی یاد می نمایند. طبق شایعات، آیفون SE نو از 5G پشتیبانی می نماید و قرار است با همان طراحی نسل قبلی راهی بازار گردد. این یعنی بار دیگر با نمایشگر 4.7 اینچی LCD با حاشیه های ضخیم و دکمه هوم حاوی تاچ آی دی روبه رو خواهیم شد.

پخش زنده مراسم Peek Performance اپل برای معرفی دیوایس های نو را می توانید از ساعت 21:30 روز سه شنبه 17 اسفند در همین صفحه دیدن کنید.

برخی شایعه ها هم به بهره گیری این گوشی از دوربین اصلی آیفون 13 اشاره دارند اما چیزی که تقریبا قطعی به نظر می رسد، حضور پردازنده A15 بایونیک، پردازنده خانواده آیفون 13 اپل در نسل نو آیفون SE است که به عنوان قلب تپنده این دیوایس انجام وظیفه خواهد نمود.

این تمام ماجرا نیست. طبق گفته ها و شایعه ها، مراسم Peek Performance اپل میزبان تعدادی از دیوایس های دیگر اپل هم خواهد بود که برای اولین بار به جهان معرفی می شوند. از جمله این دیوایس ها می توان به آیپد ایر 5، مک مینی نو و مک بوک پرو 13 اینچی نو با پردازنده ای که گمان می رود M2 باشد اشاره نمود. در ضمن برخی شایعات هم به معرفی یک آی مک نو اشاره دارند.

اگر به خاطر داشته باشید، اپل در رویداد سخت افزاری Unleashed که مهر ماه سال جاری برگزار گردید بسیاری از طرفدارانش در سراسر جهان را با رونمایی از پردازنده های M1 Pro و M1 Max غافلگیر کرد. با این حساب بعید نیست که در مراسم Peek Performance هم شاهد سورپرایزی از سوی کوپرتینویی ها باشیم که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

در هر صورت، خبرنگاران مگ به رسم همیشگی اش مراسم اپل را به طور زنده برای شما پوشش خواهد داد. با مراجعه به این مقاله در زمان برگزاری رویداد، می توانید لایو استریم مراسم اپل را دیدن کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2633

به "مراسم Peek Performance اپل؛ رونمایی از آیفون SE تازه (تمام شد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم Peek Performance اپل؛ رونمایی از آیفون SE تازه (تمام شد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید