پنج محصول هیجان انگیز اپل که در سال 2022 عرضه می شوند

به گزارش باتسک، پنج ماه از سال 2022 می گذرد و کنفرانس توسعه دهندگان اپل در پیش رو است و با فاصله کمی رویداد سپتامبر اپل برگزار می شود. نیمه دوم سال برای دوست داران محصولات اپل هیجان انگیز خواهد بود، زیرا شایعات حاکی از آن است که ما می توانیم منتظر مجموعه ای از مک ها، آیفون ها و لوازم جانبی به روز شده باشیم.

پنج محصول هیجان انگیز اپل که در سال 2022 عرضه می شوند

مک بوک ایر

انتظار می رود در به روزرسانی تازه مک بوک ایر رنگ های تازه و سرگرم کننده بیشتری پیدا کند و نیز احتمالا حاشیه های آن مایل به سفید و صفحه کلید سفید مانند iMac 24 اینچی، خواهد شد.

انتظار می رود، مک بوک ایر یکی از اولین لپ تاپ هایی باشد که ازتراشه M2 استفاده می کند. شایع شده که M2 دارای یک CPU 8 هسته ای و یک پردازنده گرافیکی 9 یا 10 هسته ای است.

مک پرو

مک پرو شاید هیجان انگیزترین محصولی باشد که در سال 2022 عرضه می شود. اپل در حال تکمیل انتقال خود به سیلیکون اپل است. پس از عرضه مک پرو، اپل دیگر به تراشه های اینتل متکی نخواهد بود و مک استودیو به ما نشان داده که تراشه سیلیکونی اپل مک پرو عملکرد چشمگیری دارد. انتظار می رود که مک پرو دارای تراشه ای باشد که تا 40 هسته داشته باشد و پردازنده گرافیکی 128 هسته ای داشته باشد که دو برابر M1 Ultra خواهد بود.

آیفون 14 پرو مکس

همه مدل های آیفون 14 نسبت به مدل های آیفون 13 ارتقا خواهند یافت، اما 14 پرو مکس شاخص ترین آنهاست. این آی فون با رنگ های متنوع، دیگر بریدگی یا ناچ به سبک قبلی نخواهد داشت و اپل در عوض از دو بریدگی قرصی و بریدگی دایره ای به جای آنها استفاده می کند. دوربین این گوشی، طبق معمول ارتقا خواهد بافت و در آن از تراشه سریع تر A16 استفاده می شود، تراشه ای که در آیفون 14 و 14 مکس عرضه نمی شود.

AirPods Pro

اپل بالاخره در سال 2022 ایرپاد پرو را به روز می کند. احتمالا طراجی آن عوض خواهد شد و شکل گردتر و فشرده تری پیدا خواهد کرد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ایرپادهای نسل بعدی از صدای Apple Lossless پشتیبانی خواهند کرد. ویژگی دیگرُ ارتقای Find My استُ به این ترتیب اگر ایرپاد خود را گم کردید، می توانید با دستور پخش صدایی از آن، در محوطه های محدود پیدایش کنید.

اپل واچ سری 8

مدل تازه اپل واچ هم امسال معرفی خواهد شد. انتظار می رود که اپل امسال یک مدل مقاوم علاوه بر مدل استاندارد سری 8 معرفی کند. هدف این ساعت گروه کاربران ورزشکار و کوهنورد است. شایع شده که این مدل تازه حسگر دمای بدن دارد و می تواند تصادف خودرویی، دارنده خود را تشخیص بده و اطلاع بدهد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2676

به "پنج محصول هیجان انگیز اپل که در سال 2022 عرضه می شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "پنج محصول هیجان انگیز اپل که در سال 2022 عرضه می شوند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج محصول هیجان انگیز اپل که در سال 2022 عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید