راهنمای خرید برترین پاوربانک خورشیدی؛ قدرت خورشید در جیب شما

به گزارش باتسک، تصور کنید که در دل یک طبیعت آرامش بخش و هیجان انگیز هستید و از تماشا منظره ها زیبا لذت می برید. اما ناگهان متوجه می شوید که باتری گوشی تان در حال اتمام است و طبیعتاً در این شرایط شما به نقشه، دوربین و ارتباطات دستگاه هوشمند خود احتیاج دارید. اینجاست که یک پاوربانک خورشیدی وارد صحنه می گردد و شما را از نگرانی نجات می دهد. پاوربانک خورشیدی، این ابزار جادویی که با قدرت خورشید کار می نماید، به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان و مکانی، انرژی لازم برای دستگاه های الکترونیکی خود را تامین کنید. این وسیله شگفت انگیز، همراهی مطمئن برای سفرها، کمپینگ ها و ماجراجویی های شما خواهد بود. اگر قصد خرید برترین پاوربانک خورشیدی برای خود را دارید، با خبرنگاران مگ در این مقاله کارآمد همراه باشید.

راهنمای خرید برترین پاوربانک خورشیدی؛ قدرت خورشید در جیب شما

پاوربانک پاورولوجی مدل PPBCHA38 ظرفیت 76800 میلی آمپر ساعت

برترین پاوربانک خورشیدی بازار

اگر در پی برترین پاوربانک خورشیدی در بازار هستید و محصولی را می خواهید که با همراه داشتن آن در سفرها و کمپینگ های خود دیگر هیچ نگرانی از بابت تأمین انرژی دستگاه های هوشمند کوچک و بزرگ خود نداشته باشید، مدل PPBCHA38 گزینه خرید بسیار مجذوب نمایندهی برای شما خواهد بود. یک باتری بزرگ 76800 میلی آمپر ساعتی درون این محصول تعبیه شده که به این زودی ها تمام نمی گردد. ضمناً پنل خورشیدی تعبیه شده در این پاوربانک، به طور مداوم آن را با انرژی پاک خورشید شارژ می کند تا همواره آماده به کار باشد. پاوربانک PPBCHA38 با وزن 6100 گرم، در دسته پاوربانک های سنگین قرار می گیرد، اما طراحی خاص و دسته های حمل آن، جابجایی را آسان نموده است. این پاوربانک بعلاوه از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) پشتیبانی می کند که باعث می گردد دستگاه های شما با سرعت بیشتری شارژ شوند.

پاورولوژی PPBCHA38 تنها یک پاوربانک معمولی نیست، بلکه یک منبع انرژی تمام عیار است. با خروجی برق 220 ولت AC و خروجی سینوسی خالص، این دستگاه می تواند انواع وسایل برقی شما، از جمله لپ تاپ، ویدئو پروژکتور و حتی وسایل کم مصرف 220 ولتی را به راحتی شارژ کند. شش درگاه خروجی متنوع از جمله USB-C با قابلیت شارژ سریع PD، فندکی و USB-A، این پاوربانک را به یک منبع انرژی چند منظوره برای تمامی دستگاه های شما تبدیل می کند. تصور کنید که می توانید در دل طبیعت، لپ تاپ خود را شارژ کنید، با ویدئو پروژکتور فیلم دیدن کنید و یا به وسیله اسپیکر موسیقی مورد علاقه تان را گوش دهید. خوشبختانه به لطف ظرفیت باتری این محصول شما می توانید دستگاه های مختلفی را به طور همزمان شارژ کنید. به عنوان مثال، این پاوربانک قادر است یک گوشی هوشمند را تا 24 بار شارژ کند یا به مدت 4 ساعت انرژی لازم برای فعالیت یک ویدیو پروژکتور را فراهم آورد. پاورلوجی این محصول را به یک تراشه هوشمند مجهز نموده که قادر است از باتری دستگاه های هوشمند شما در برابر نوسانات و اتصالات کوتاه محافظت کند.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت عالی
  • خروجی های بسیار متنوع
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • مجهز به خروجی برق 220 ولت
  • باتری بزرگ
  • پنل خورشیدی

نکات منفی

  • وزن سنگین
  • قیمت خیلی بالا
  • شارژ شدن آن با نور خورشید 20 ساعت زمان می برد.

پاوربانک خورشیدی فنکویی مدل 38 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

برترین پاوربانک خورشیدی فنکویی

اگر هدف شما از خرید برترین پاوربانک خورشیدی، در اختیار داشتن محصولی است که بتوان آن را به سادگی در کیف با خود حمل و نقل کرد و دغدغه ای در این زمینه نداشت، انتخاب پاوربانک خورشیدی فنکویی مدل 38 می تواند انتخاب بسیار مجذوب نمایندهی برای شما باشد. این پاوربانک 30 هزار میلی آمپر ساعتی به شما امکان می دهد تا از انرژی خورشید برای شارژ دستگاه های خود استفاده کنید، بدون احتیاج به اتصال به برق مستقیم. در حقیقت با قرار دادن این پاوربانک در معرض نور خورشید، انرژی خورشیدی به برق تبدیل شده و در باتری داخلی ذخیره می گردد. تصور کنید در دل طبیعت، بدون نگرانی از تمام شدن شارژ دستگاه هایتان، به ثبت خاطرات و لحظات ناب خود می پردازید که بسیار اتفاق مجذوب نمایندهی خواهد بود. وزن این محصول حدود 500 گرم است که با توجه به باتری 30 هزار میلی آمپر ساعتی که دارد، امری طبیعی محسوب می گردد. بعلاوه این محصول دارای یک سیستم ایمنی داخلی برای محافظت از دستگاه های شما در برابر شارژ بیش از حد و گرمای بیش از حد است تا کاربران نگرانی از این بابت نداشته باشند.

پاوربانک P38 نه تنها با پنل خورشیدی خود انرژی خورشید را به برق تبدیل می کند، بلکه با 3 کابل متصل به بدنه (لایتنینگ، Micro USB و USB-C) شما را از حمل کابل های اضافی بی احتیاج می سازد. شما به سادگی می توانید دستگاه های خود را به پاوربانک متصل نموده و از شارژ سریع و ایمن آن ها لذت ببرید. دو پورت USB-A، یک پورت USB-C با خروجی 5 ولت و 2 آمپر و قابلیت شارژ همزمان چند دستگاه، P38 را به یک منبع انرژی چند منظوره برای تمامی گجت های شما تبدیل می کند. باید اشاره کنیم که شما می توانید علاوه بر پنل خورشیدی، برای شارژ کردن این محصول از درگاه میکرو USB و USB-C نیز استفاده کنید. P38 بعلاوه با نمایشگر درصد اندازه شارژ، شما را از شرایط باتری پاوربانک مطلع می سازد. دو چراغ LED قوی نیز به عنوان چراغ قوه در مواقع ضروری به یاری شما می آیند. این دستگاه از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است که در برابر ضربه و گرد و غبار تا حد بسیار مناسبی مقاومت دارد.

نکات مثبت

  • طراحی مجذوب نماینده
  • کیفیت ساخت خوب
  • پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع
  • مجهز به 3 مدل کابل متصل به پاوربانک
  • دو ورودی USB-A
  • یک ورودی و خروجی USB-C
  • مجهز به دو چراغ قوه

نکات منفی

  • قیمت بالا
  • وزن نسبتا زیاد

پاوربانک خورشیدی پرومیت مدل SOLARTANK-20PDQI به ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

برترین پاوربانک خورشیدی 20 هزار میلی آمپر ساعتی

پاوربانک های با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی، جزو آن دسته از محصولاتی به شمار می روند که ترجیح بسیاری از کاربران است. اگر شما هم قصد خرید برترین پاوربانک خورشیدی بازار را دارید، از انتخاب پرومیت مدل SOLARTANK-20PDQI به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. یکی از ویژگی های قابل توجه این پاوربانک، پنل خورشیدی با کیفیت بالا است که با سریع ترین سرعت ممکن، پاوربانک را شارژ می کند. علاوه بر این، چراغ LED با درخشندگی 550 لومن، این پاوربانک را به یک چراغ قوه قابل حمل و قدرتمند تبدیل نموده که در شرایط اضطراری و تاریکی بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. پاوربانک SOLARTANK-20PDQI دارای باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است که می تواند دستگاه های شما را برای مدت طولانی شارژ نگه دارد. وزن این محصول به حدود 600 گرم می رسد که در دسته پاوربانک های سنگین محسوب می گردد.

روی بدنه این محصول سه درگاه شارژ USB-A، یک درگاه شارژ USB-C و یک پد شارژ بی سیم تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا همزمان چندین دستگاه را شارژ کنید. علاوه بر این، پورت USB-C با حداکثر توان خروجی 20 وات و فناوری شارژ سریع Power Delivery، و پورت USB-A با حداکثر توان خروجی 18 وات و فناوری Quick Charge 3.0، تضمین می نمایند که دستگاه های شما در کمترین زمان ممکن شارژ خواهند شد. باید اشاره کنیم که پاوربانک SOLARTANK-20PDQI از فناوری شارژ بی سیم Qi نیز پشتیبانی می کند و با قاب های استاندارد سازگار است، بنابراین می توانید دستگاه های خود را بدون احتیاج به کابل شارژ کنید. این پاوربانک بعلاوه دارای مقاومت بالا در برابر آب و گرد و خاک با استاندارد IP66 است، که آن را برای استفاده در شرایط سخت محیطی مناسب می سازد. مدارهای این محصول در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد نیز ایمن شده تا کاربران از این بابت نیز هیچ مسئله ای نداشته باشند.

نکات مثبت

  • طراحی جان سخت و مقاوم
  • مقاومت بالا در برابر آب و گرد و خاک با استاندارد IP66
  • دارای 3 درگاه شارژ USB-A، یک درگاه شارژ USB-C و یک پد شارژ بی سیم
  • پشتیبانی از حداکثر سرعت شارژ 20 واتی
  • پشتیبانی از قابلیت شارژ ایمن
  • دارای چراغ قوه

نکات منفی

  • وزن زیاد
  • قیمت بالا
  • شارژ شدن کامل آن موقع زیادی طول می کشد.

پاوربانک خورشیدی مدل PB200 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

یکی دیگر از برترین پاوربانک های خورشیدی بازار می توان به مدل PB200 اشاره نمود که قابلیت های جالب توجهی برای طبیعت گردان و کاربران اهل سفر دارد. اول از همه باید به پنل خورشیدی این محصول اشاره کنیم که باتری 20 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک را در هر زمان و هر مکان به سادگی شارژ می کند و شما دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت. این محصول از جنس پلاستیک سخت ABS بادوام فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی، خطوخش ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. برند سازنده برای این محصول خود دو درگاه USB-A و یک درگاه میکرو USB در نظر گرفته که از حداکثر توان خروجی 18 واتی پشتیبانی می کند. البته باید اشاره کنیم که شما علاوه بر پنل خورشیدی، می توانید به وسیله درگاه USB-A و میکرو USB نیز باتری این محصول را شارژ کنید.

پاوربانک خورشیدی PB200 علاوه بر قابلیت های شارژ دستگاه های الکترونیکی، یک ویژگی منحصر به فرد نیز دارد که نام آن حالت فندکی است. این قابلیت به شما امکان می دهد تا به راحتی سیگار خود را روشن کنید یا در شرایط ضروری، آتش خوبی داشته باشید. علاوه بر این، این محصول یک چراغ قوه نسبتا پر نور دارد که به خصوص به طبیعت گردان می تواند در مواقعی که احتیاج به نور دارند، یاری شایانی کند. خوشبختانه پاوربانک خورشیدی مدل PB200 بدنه ای مقاوم در برابر آب دارد تا از این بابت نیز مسئله ای شما را تهدید نکند.

نکات مثبت

  • طراحی جمع وجور و جان سخت
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • مجهز به چراغ قوه
  • مجهز به حالت فندکی برای روشن کردن آتش یا سیگار
  • مجهز به دو درگاه USB-A با حداکثر توان خروجی 18 واتی

نکات منفی

  • قیمت بالا
  • درگاه USB-C ندارد
  • شارژ شدن کامل پاوربانک زمان بر است.

پاوربانک پرومیت مدل SOLARTANK-20PDCI ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

برترین پاوربانک خورشیدی 20 هزار میلی آمپر ساعتی با کابل های همراه

یکی دیگر از انتخاب های خوبی که در زمینه خرید برترین پاوربانک خورشیدی با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی می توانید داشته باشید، پاوربانک پرومیت مدل SOLARTANK-20PDCI است که امکانات خوبی را در اختیار شما می گذارد. این پاوربانک مجهز به یک پنل خورشیدی است که به شما امکان می دهد در هر مکانی که به نور خورشید دسترسی دارید، دستگاه خود را شارژ کنید و نگرانی از تمام شدن باتری را از بین ببرید. باتری قدرتمند 20000 میلی آمپر ساعتی این پاوربانک، همراه با فناوری شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3.0، به شما امکان می دهد تا دستگاه های خود را تا سه برابر سریع تر از روش های معمولی شارژ کنید. با چندین پورت شارژ USB، از جمله پورت های USB-C و USB-C PD و کابل های داخلی USB-C و لایتنینگ، این امکان برای شما در این پاوربانک فراهم شده تا حداکثر 5 دستگاه را به صورت همزمان با یک دیگر شارژ کنید.

یکی از ویژگی های برجسته این پاوربانک، قابلیت شارژ سریع به وسیله پورت USB-C است که می تواند پاوربانک را در مدت تنها 4 ساعت به طور کامل شارژ کند. بعلاوه مدار داخلی پیشرفته این دستگاه، از دستگاه های متصل در برابر شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می کند، که این امر امنیت کامل دستگاه های هوشمند کاربران را تضمین می کند. علاوه بر این، فناوری شارژ تطبیق پذیر این پاوربانک، جریان دینامیکی را بر اساس احتیاج دستگاه های متصل شده تنظیم می کند تا شارژ بهینه ای را ارائه دهد. شدت جریان خروجی متنوع این پاوربانک، از 1.5 آمپر مخصوص موبایل تا 2.2 آمپر مخصوص تبلت و موبایل، و ولتاژ خروجی 5 ولت، نشان دهنده تطبیق پذیری بالای این محصول با تمامی دستگاه های هوشمند است. وزن این محصول نیز حدود 600 گرم است که شاید برای بعضی از کاربران کمی حمل و نقل آن سنگین باشد، اما در مجموع خیلی راحت شما می توانید آن را درون کیف خود حمل و نقل کنید.

نکات مثبت

  • طراحی خوش دست و جمع وجور
  • امکان شارژ با پنل خورشیدی
  • پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام
  • مجهز به کابل های لایتنینگ و USB-C متصل
  • پشتیبانی از شارژ همزمان 5 دستگاه
  • مقاوم در برابر شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه

نکات منفی

  • وزن کمی سنگین
  • قیمت بالا

پاوربانک خورشیدی مدل 4PANEL- solar ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

برترین پاوربانک خورشیدی مجهز به 4 پنل

اگر در پی برترین پاوربانک خورشیدی هستید که بیشتر از هر دستگاه دیگری، خورشیدی بودن پنل آن از ظاهرش تعیین باشد، مدل 4PANEL- solar همان چیزی است که شما می خواهید. نکته قابل توجه این محصول بهره گیری از چهار پنل خورشیدی است که طبیعتاً سرعت شارژ شدن را نسبت به پاوربانک های یک پنله تا چهار برابر افزایش می دهد و در زمان صرفه جویی قابل توجهی می کند. این دستگاه نه تنها به وسیله نور خورشید قابل شارژ است، بلکه می توانید آن را مانند پاوربانک های معمولی به وسیله برق شهری نیز شارژ کنید. برای این منظور، یک کابل شارژ با درگاه میکرو USB همراه با پاوربانک ارائه می گردد که استفاده از آن را در هر شرایطی آسان می کند. این ویژگی دو حالته بودن، یکی از مزایای اصلی این پاوربانک نسبت به مدل های معمولی است.

پاوربانک 4PANEL-solar دارای دو درگاه خروجی USB است که می توانید از آن ها برای شارژ انواع دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت، هندزفری، ساعت هوشمند، آیفون و غیره استفاده کنید. یکی از این درگاه ها با جریان 1.0 آمپر و دیگری با جریان 2.1 آمپر (حداکثر 2.4 آمپر) طراحی شده تا بتوانید دستگاه های خود را با سرعت و کارایی بالا شارژ کنید. بعلاوه باید اشاره کنیم که بدنه این پاوربانک از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده و دارای گارد محافظ در پشت دستگاه است که آن را در برابر ضربه و شرایط سخت محیطی مقاوم می سازد. سنگینی وزن این محصول به حدود 500 گرم می رسد که شما می توانید آن را درون کیف خود به سادگی حمل و نقل کنید. در مجموع، پاوربانک خورشیدی 4PANEL- solar با طراحی منحصر به فرد، قابلیت های فوق العاده و قیمت مناسب انتخابی مجذوب نمایندهی برای طبیعت گردان، کوهنوردان، کویرنوردان و تمامی افرادی است که در پی یک منبع انرژی قابل حمل و قابل اعتماد هستند.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت خوب
  • بدنه مقاوم
  • مجهز به 4 پنل خورشیدی برای افزایش سرعت شارژ
  • دارای گارد محافظ در پشت دستگاه
  • دارای دو درگاه USB-A
  • سازگار با کلیه دستگاه ها
  • دارای گواهینامه های CE و FC

نکات منفی

  • وزن کمی سنگین
  • درگاه USB-C ندارد.

پاوربانک گرین لاین مدل SOLAR MAX ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

برترین پاوربانک خورشیدی 30 هزار میلی آمپر ساعتی گرین لاین

احتمالاً با محصولات باکیفیت در بازار آشنا هستید. یکی از این محصولات پاوربانک گرین لاین مدل SOLAR MAX است که با بهره گیری از یک پنل خورشیدی قدرتمند، امکان شارژ پاوربانک را حتی در دل طبیعت و دور از منابع برق شهری فراهم می کند. پاوربانک SOLAR MAX دارای چندین پورت شارژ USB است که امکان شارژ همزمان تا 5 دستگاه را فراهم می کند. این پورت ها شامل USB-C، USB-C PD و پورت های لایتنینگ و USB-A هستند که به شما انعطاف پذیری بیشتری در شارژ دستگاه های مختلف می دهند. بعلاوه با استفاده از پورت USB-C این دستگاه، شما می توانید باتری خود این پاوربانک را در مدت زمان کوتاهی به طور کامل شارژ کنید.

مدار داخلی پاوربانک SOLAR MAX از دستگاه های شما در برابر شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می کند. بعلاوه، فناوری شارژ تطبیق پذیر این پاوربانک گرین لاین، جریان شارژ را براساس نوع دستگاه متصل شده تنظیم می کند تا شما دغدغه ای از بابت آسیب رسیدن به باتری دستگاه های هوشمند خود نداشته باشید. یکی از ویژگی های خوب این محصول، وزن تقریباً 300 گرمی آن است که نسبت به سایر پاوربانک های با ظرفیت مشابه، وزن کمتری دارد. البته یکی از دلایل این موضوع می تواند بدنه ساخته شده از جنس پلی کربناتی آن نیز باشد. یک نمایشگر دیجیتالی نیز برای اطلاع کاربران از اندازه شارژ محصول، روی بدنه آن دیده می گردد.

نکات مثبت

  • وزن سبک
  • مجهز به درگاه های متنوع
  • پشتیبانی از حداکثر توان خروجی 20 واتی
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • امکان شارژ همزمان 5 دستگاه
  • مجهز به چند کابل متصل

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی در این بازه قیمتی ندارد.

پاوربانک پرومیت مدل SOLARTANK-10PDQI ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

برترین پاوربانک خورشیدی با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی بازار

و اما می رسیم به معرفی آخرین محصول این مقاله یعنی پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعی پرومیت مدل SOLARTANK-10PDQI. این پاوربانک مجهز به دو درگاه USB-A و یک درگاه USB-C با حداکثر توان خروجی 20 وات است، یک پنل شارژ بی سیم نیز در بخش پشتی آن تعبیه شده که از فناوری شارژ سریع Power Delivery نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به چراغ قوه LED، تکنولوژی Quick Charge 3.0 و سازگاری با تمام دستگاه های هوشمند اشاره نمود.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت خوب
  • درگاه های مختلف
  • پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم

نکات منفی

  • وزن تقریبا سنگینی دارد.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مهر 1403 بروزرسانی: 11 مهر 1403 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2940

به "راهنمای خرید برترین پاوربانک خورشیدی؛ قدرت خورشید در جیب شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین پاوربانک خورشیدی؛ قدرت خورشید در جیب شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید