صالحی رأی خود را به صندوق انداخت، عکس

به گزارش باتسک، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در یکی از شعب اخذ رای تهران، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

صالحی رأی خود را به صندوق انداخت، عکس

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در یکی از شعب اخذ رای تهران واقع در خیابان سهروردی، به همراه خانواده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در 208 حوزه انتخابیه - 6 هزار و 112 شعبه شهری، 577 شعبه روستایی و 461 شعبه سیار اخذ رای- برای مشخص 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و مشخص هفت نماینده مجلس خبرگان رهبری در پنج حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می شود.

در این دوره از انتخابات 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجد شرایط رای دادن و دو میلیون و 931 هزار و 766 نفر رای اولی هستند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1294

به "صالحی رأی خود را به صندوق انداخت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی رأی خود را به صندوق انداخت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید