برگزاری اردوی تیم های ملی کانوپولو برای حضور در کاپ آسیایی چین

به گزارش باتسک، اردوی تیم ملی کانوپولو در بخش بانوان و آقایان به منظور حضور در مسابقات کاپ آسیایی چین از فردا (یکشنبه) در دریاچه آزادی برگزار می گردد.

برگزاری اردوی تیم های ملی کانوپولو برای حضور در کاپ آسیایی چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات کاپ آسیایی کانوپولو 2 تا 5 آبان ماه در چین برگزار می گردد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

به همین منظور اردوی این تیم از فردا 21 مهرماه در پیست کانوپولو دریاچه آزادی شروع می گردد و تا 30 مهرماه یعنی زمان اعزام تیم ادامه پیدا خواهد نمود.

مهران قزلباش مدیر تیم های ملی کانوپولو، اشکان صیادی مربی آقایان، دلارام راثی مرزآبادی مربی بانوان و مرتضی قاطع سرپرست اردو اعضای کادر فنی این تیم هستند.

الهه پورعبدیان از البرز، مهلا عاطفه دار از خراسان رضوی، صبا رحمتی از لرستان، ترانه کامیاب و فاطمه جلیلیان از مازندران و ملیکا برون از مرکزی در بخش بانوان و رضا بیگی از چهارمحال و بختیاری، سالار محسن زاده از اردبیل، محمدعلی ملایی و شایگان خیرالهی از البرز، محمدصدیق حشمتیان و امیر فتاح پور از کرمانشاه، محمدرضا جمشیدیان از مرکزی و رضا انصاری آستانه از تهران کانوپولیست های دعوت شده به اردو هستند.

خبر دیگر اینکه پس از اجلاس کنفدراسیون بادبانی آسیا، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با مسئولان و مربیان کایت بردینگ کشور جلسه ای برگزار کرد.

این جلسه با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی، حمید شمالی، مجید عمیدی و علیرضا رستمی برگزار گردید و علیرضا سهرابیان پس از اشاره به پتانسیل های کشور برای توسعه این رشته در راستا رسیدن به المپیک از برنامه های ویژه فدراسیون برای حمایت از کایت بردینگ صحبت کرد.

در جلسه کنفدراسیون بادبانی آسیا رایزنی های زیادی برای توسعه بادبانی ایران در رشته های مختلف از جمله کایت بردینگ و ویند سرف انجام شد و سهرابیان در این جلسه بر فعالیت بیشتر در این رشته ها تاکید نمود.

استفاده از بسترهای مناسب آبی کشور، افزایش پایگاه ها، توسعه پایگاه های کنونی ایران در این رشته ها، استعدادیابی، آموزش و شناخته شدن این رشته در کشور از جمله محورهای اصلی این جلسه بود.

ایران در مناطق مختلف آبی فعالیت خود را در این رشته ها شروع نموده و در این جلسه مقرر شد با توجه به المپیکی شدن کایت بردینگ و تاکید کنفدراسیون بادبانی آسیا بر توسعه همه رشته ها فعالیت گسترده تری در راستا توسعه این رشته انجام بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 749

به "برگزاری اردوی تیم های ملی کانوپولو برای حضور در کاپ آسیایی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اردوی تیم های ملی کانوپولو برای حضور در کاپ آسیایی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید