شاهکار 850 اسب بخاری کوروش منصوری رونمایی شد، عکس

به گزارش باتسک، گجت نیوز نوشت: مرسدس AMG G63 منصوری معرفی گردید. در ادامه با جزئیات طراحی و مشخصات فنی نسخه تیونینگ Mercedes AMG G63 4×4 Squared آشنا می شویم.

شاهکار 850 اسب بخاری کوروش منصوری رونمایی شد، عکس

مرسدس AMG G63 4×4 Squared منصوری معرفی گردید. منصوری برای نسخه تیونینگ این شاسی بلند محبوب از یک پیشرانه 850 اسب بخاری استفاده نموده و با یک کیت بدنه خاص توانسته آن را بیش از پیش منحصربه فرد کند. مرسدس AMG G63 منصوری قرار است فقط در 10 دستگاه فراوری و به بازار عرضه گردد. در ادامه با مشخصات فنی و جزئیات طراحی نسخه تیونینگ این شاسی بلند آلمانی آشنا می شویم.

طراحی مرسدس AMG G63 منصوری

مرسدس بنز برای شاسی بلند AMG G63 4×4 Squared به شکل استاندارد یک طراحی ظاهری خاصی را در نظر گرفته است، اما منصوری با یک کیت بدنه عجیب توانسته آن را بیش از پیش منحصربه فرد کند. برای این خودرو کاپوت فیبرکربنی نیز در نظر گرفته شده است.

هرچند این خودرو همچون قبل دارای فرم جعبه ای است، اما منصوری با تمرکز بر آیرودینامیک برای این خودرو قطعات نوی را در نظر گرفته است. از تغییرات ظاهری که منصوری روی این خودرو اعمال نموده می توان به ورودی های هوای بیشتر روی بدنه، پوشش فیبر کربنی لاستیک زاپاس، چراغ های اضافی روی سقف اشاره نمود.

طراحان در بخش عقب سقف نیز یک اسپویلر قرار دادند که آن را با نسخه استاندارد متمایز ساخته است. یک گارد نو نیز روی سپر عقب به چشم می خورد. در قسمت های مختلف بدنه نظیر قوس چرخ ها، ورودی های هوا، چراغ های راهنما و آینه های جانبی نیز از فیبر کربن استفاده شده است. منصوری این خودرو را به رینگ های 22 اینچی و لاستیک های پیرلی نیز مجهز نموده است.

هنگام ورود به کابین شاهد پوشش چرم سفید و آبی هستیم و اکنون دکمه استارت/استاپ موتور نیز روی سقف قرار گرفته است. برای سرنشینان عقب نیز دو صندلی ویژه اضافه شده و در میان آنها یک کنسول مرکزی لوکس نیز به چشم می خورد. طراحان با استفاده از صدها LED در پانل درها این خودرو را بیش از پیش خاص تر کردند. در واقع این چراغ ها در شب نمایی همچون ستاره های آسمان را به وجود خواهند آورد.

مشخصات فنی

منصوری پیشرانه 4 لیتری توئین تورو 8 سیلندر مرسدس AMG G63 را ارتقا داده و به همین علت این پیشرانه اکنون می تواند قدرتی برابر با 850 اسب بخار و گشتناور 100 نیوتن متر را به فراوری برساند. این شاسی بلند به واسطه چنین پیشرانه ای می تواند ظرف مدت 4.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 210 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

هنوز قیمت نسخه تیوینگ مرسدس AMG G63 به وسیله منصوری اعلام نشده است، اما این خودرو فقط در 10 دستگاه فراوری و روانه بازار خواهد شد. ضمن اینکه قیمت نسخه استاندارد این شاسی بلند خاص نیز 350 هزار دلار است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2903

به "شاهکار 850 اسب بخاری کوروش منصوری رونمایی شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار 850 اسب بخاری کوروش منصوری رونمایی شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید