سفر سفیر اندونزی به سیستان و بلوچستان

به گزارش باتسک، سفیر اندونزی و هیئت همراه با هدف گسترش فعالیت های مالی و گردشگری روز گذشته چهارشنبه 15 آبان 1398 به سیستان و بلوچستان سفر کرد.

سفر سفیر اندونزی به سیستان و بلوچستان

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی معاون گردشگری این استان در این زمینه اعلام کرد: در سفر دوروزه سفیر اندونزی و هیئت همراه به استان در نشست های جداگانه ای زمینه همکاری های مشترک آنالیز می گردد.

او اضافه نمود: با توجه به این که خط دریایی اندونزی دبی فعال است، راه اندازی خط دریایی اندونزی چابهار می تواند چابهار را در نقش هاب منطقه ای گردشگری و ترانزیت منطقه قرار دهد.

میرحسینی گفت: آنالیز ظرفیت های پایانه مرزی میلک و میرجاوه به منظور توسعه مالی و گردشگری، نشست با استاندار و بخش خصوصی گردشگری و اتاق بازرگانی و آنالیز مسائل مربوط به ورود و خروج گردشگران کشور اندونزی در سیستان و بلوچستان از جمله مباحث مطروحه بین مقامات استان و سفیر اندونزی خواهد بود.

میرحسینی اعلام کرد: برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای حاشیه اقیانوس هند نیز از جمله موارد مهم برای طرح در نشست بخش خصوصی گردشگری با سفیر اندونزی خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: در روز نخست، وزیر مختار و دبیر اول سفارت اندونزی از سایت تاریخی کوه خواجه و سایت جهانی شهر سوخته و پایانه های مرزی کهک و میلک بازدید داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 828

به "سفر سفیر اندونزی به سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر سفیر اندونزی به سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید