طراحی لوگو: رونمایی از لوگوی رسمی بندر بند ، فیلم منیژه حکمت آذرماه به سینما می آید

به گزارش باتسک، با تعیین شدن زمان اکران سینمایی فیلم بندر بند ساخته منیژه حکمت، از لوگوی رسمی فیلم رونمایی شد.

طراحی لوگو: رونمایی از لوگوی رسمی بندر بند ، فیلم منیژه حکمت آذرماه به سینما می آید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم، بنابر اعلام شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی بندر بند به کارگردانی منیژه حکمت از 12 آذر اکران خود را در سینما های سراسر کشور شروع می نماید که به همین مناسبت از لوگوی فیلم با طراحی فرهاد رجحان طراح و گرافیست شناخته شده، رونمایی شد..

در خلاصه داستان بندربند آمده است: تعدادی خواننده زن ایرانی قصد دارند بعد از مدت ها در یک کافی شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا باردار به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان شان، سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران شروع می نماید آن هم درست زمانی که همه داشته های خود را در سیل از دست داده اند. آن ها هنوز امید های خود را زنده نگه می دارند، با این حال هر راهی که می فرایند به یک بن بست در سرزمین سیل زده منجر می گردد.....

فیلم بندر بند به کارگردانی منیژه حکمت، تهیه کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی، با کارگردانی هنری فرهاد رجحان و پخش بین المللی شرکت ایریماژ تا به امروز در بیش از سی جشنواره جهانی سینمایی از جمله جشنواره های تورنتو، زوریخ، میل ولی، هاینان و…به نمایش در آمده و جایزه برترین فیلم جشنواره کلکته و جایزه نتپک جشنواره فیلم های کوهستانی اولجو، تقدیرنامه برترین فیلم جشنواره باتومی را دریافت نموده است..

رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازیگران این فیلم هستند. دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: منیژه حکمت و مصطفی زندی، کارگردان هنری: فرهاد رجحان، مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند، تدوین: نوید توحیدی، موسیقی متن: فرشاد رجحان، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه و گرافیک: فرهاد رجحان، طراح لباس: ندا نصر، صدابردار: محمدحسین کاوه، مدیرفراوری: جعفر عروجی، جانشین فراوری: داریوش حکمت، پشتیبانی فراوری: افروز شادکی، محصول بامداد فیلم و کپ فیلم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2444

به "طراحی لوگو: رونمایی از لوگوی رسمی بندر بند ، فیلم منیژه حکمت آذرماه به سینما می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: رونمایی از لوگوی رسمی بندر بند ، فیلم منیژه حکمت آذرماه به سینما می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید