در آینده فیبرنوری را به منازل می آوریم

به گزارش باتسک، مدیرعامل مخابرات ایران با بیان اینکه کوشش می کنیم در آینده فیبر نوری را به منازل بیاوریم، گفت: تعرفه هایمان را باید مناسب کنیم، البته در همکاری جدی با شهرداری ها کارهای خوبی انجام گردیده است.

در آینده فیبرنوری را به منازل می آوریم

به گزارش خبرنگاران، سید مجید صدری امروز (دوشنبه) در جمع جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران تنها شرکت مخابراتی در کشور است و سعی می نماید زیرساخت های مطلوبی را برای مردم و بخش خصوصی فراهم کند به طوری که رویکرد جدید این شرکت همکاری خوب و ثمربخش با بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه در تمام استان ها سعی می کنیم امکانات ارتباطی خوبی فراهم کنیم، گفت: اصفهان یکی از این استان ها است، شرکت مخابرات ایران با مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط خوبی دارد و در آینده کوشش می کنیم فیبر نوری را به منازل بیاوریم.

صدری توضیح داد: کوشش نموده ایم کسانی که مایل به دریافت فیبر نوری هستند ثبت نام خود را انجام دهند تا از خدمات این شبکه ارتباطی بهره مند شوند.

مدیرعامل مخابرات استان گفت: تعرفه هایمان را باید مناسب کنیم، البته در همکاری جدی با شهرداری ها کارهای خوبی انجام گردیده، هم چنین برای برخی سازمان ها فیبر نوری را تهیه نموده ایم و برای مثال در سازمان تامین اجتماعی 38 نقطه فیبرنوری را آماده نموده ایم.

وی ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی کوشش کردیم اکثر تجهیزات ما ایرانی باشد تا به محقق شدن شعار سال یاری نموده باشیم.

صدری اضافه نمود: بحث حمایت از استارتاپ ها را در دستور کار داریم و تاکنون سه همایش را در راستای حمایت از استارتاپ ها برگزار نموده ایم، هم چنین استادیوم نقش دنیا را به فیبر نوری مجهز می کنیم و امیدواریم در امکان عمومی دیگر نیز این امکان فراهم گردد.

مدیرعامل مخابرات ایران با بیان اینکه به دنبال توسعه اینترنت روستایی هستیم، گفت: هم اکنون 935 روستا در استان اصفهان داریم که از این تعداد 320 روستا به فیبر نوری مجهز گردیده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 172

به "در آینده فیبرنوری را به منازل می آوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آینده فیبرنوری را به منازل می آوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید