خبرنگاران کوچکترین عادی انگاری موجب شدت دریافت کرونا می گردد

به گزارش باتسک، تبریز - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شرایط استان از لحاظ کنترل کرونا در حالت نسبتا پایداری قرار گرفته است، گفت: کوچکترین عادی انگاری موجب شدت دریافت این بیماری خواهد شد.

خبرنگاران کوچکترین عادی انگاری موجب شدت دریافت کرونا می گردد

علیار راستگو روز یکشنبه در جلسه ستاد استانی کرونا، اضافه نمود: برای آگاهسازی مردم و هشدار نسبت به دید و بازدیدهای ایام نوروز باید از ظرفیت گروه های مرجعی همچون سازمان های مردم نهاد، هنرمندان و رسانه ها استفاده کرد.

وی تاکید نمود: موارد مثبت کرونای جهش یافته انگلیسی در استان ما شناسایی شده که خوشبختانه با اقدامات به موقع و شناسایی اطرافیان بیمار مدیریت خوبی در این مورد اجرا شده است.

راستگو گفت: خوشبختانه با توجه به کوشش های بخش بهداشت و درمان استان و همراهی مردم، کرونا در استان در مرحله کنترل و مدیریت است.

وی از مردم درخواست کرد: در ایام نوروز از انجام دید و بازدیدهای نوروزی پرهیز نمایند و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و بهداشت فردی از ایجاد موجب جدید این بیماری در استان جلوگیری گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: طی 24 ساعت گذشته 390 نفر بیمار کرونایی در استان بستری و فوتی بر اثر ااین بیماری صفر بوده و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم این بیمه را در استان ریشه کن کنیم.

وی با بیان اینکه براساس رنگ بندی که از سوی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد شرایط سفرهای نوروزی در تمامی شهرهای استان تعیین خواهد اظهارکرد: در این ایام تمامی مهمانسراهای دولتی و مدارس تعطیل خواهد بود و تمامی خدمات از سوی بخش خصوصی با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی به مسافران ارایه خواهد شد.

وی تاکید نمود: تبلیغ برای سفر و جذب مسافر در تمامی شرایط های زرد، نارنجی، آبی ممنوع است و تمامی مراسمات و امکاناتی که در سال های گذشته در ایام نوروز ارایه می شد سال جاری به دلیل پیشگیری از کرونا برگزار نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در مورد سفر به کشورهای همسایه به وسیله مرز زمینی، گفت: باید در زمان برگشت به کشور از تک تک مسافران تست پی سی آر در مرز گرفته گردد و تمامی امکانات در مرز فراهم است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2126

به "خبرنگاران کوچکترین عادی انگاری موجب شدت دریافت کرونا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوچکترین عادی انگاری موجب شدت دریافت کرونا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید