حل مشکل نهاده های دامی به وسیله حمل و نقل ریلی

به گزارش باتسک، مشاور وزیر جهاد جهاد کشاورزی گفت: نهاده های دامی مانده در گمرک به وسیله حمل و نقل ریلی به استان ها حمل و در اختیار اتحادیه ها و تعاونی های دامداران قرار می گیرند.

حل مشکل نهاده های دامی به وسیله حمل و نقل ریلی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، مرتضی حنیفه زاده اضافه نمود: نهاده هایی که به اتحادیه ها و تشکل های دامداری می رسند بدون وقفه در اختیار دامداران قرار می گیرند تا مشکل کمبود نهاده های دامی در دامداری ها مرتفع شوند.

وی با اشاره به مسائل دامداران در تأمین نهاده های دامی تاکید نمود: دامداران توان تأمین گوشت کشور به اندازه مورد احتیاج را دارند، ولی متأسفانه کمبود نهاده های دامی کار آن ها را سخت نموده است.

حنیفه زاده توضیح داد: در حال حاضر نهاده به اندازه کافی برای مصرف دامداران تأمین شده است، ولی سو مدیریت و مدیریت سلیقه ای باعث شده نهاده های دامی که به وسیله شرکت پشتیبانی امور دام به گمرکات رسیده وارد کشور نشود و به دست دامداران نرسد.

مشاور وزیر گفت: در حال حاضر مشکل اصلی نهاده ها که باعث کمبود آن در دامداری ها شده مسئله انتقال از گمرکات کشور به استان های مختلف است.

وی ادامه داد: با توافقات انجام شده میان وزارت جهاد کشاورزی، گمرک و مسئولان حمل و نقل ریلی مقرر شد این نهاده های دامی مانده در گمرکات کشور در اسرع وقت ترخیص و به وسیله حمل و نقل ریلی به تعاونی ها و اتحادیه های مربوطه و در نهایت به دست دامداران برسند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی اضافه نمود: نهاده های مانده در گمرکات به اندازهی است که احتیاج دامداران به نهاده های دامی را مرتفع کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2326

به "حل مشکل نهاده های دامی به وسیله حمل و نقل ریلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل نهاده های دامی به وسیله حمل و نقل ریلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید