حضور ویتنام در بیست و پنجمین نمایشگاه گردشگری مسکو

به گزارش باتسک، MIIT در مسکو یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های گردشگری در دنیا است که شامل صدها سمینار و کنفرانس مطبوعاتی است.

حضور ویتنام در بیست و پنجمین نمایشگاه گردشگری مسکو

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

مجموعه گردشگری ویتنام و آژانس های مسافرتی آن در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی سفر و گردشگری مسکو (MIIT)، که در تاریخ 13 مارس در پایتخت روسیه آغاز به کار کرد، شرکت کردند.

در این رویداد سه روزه، اداره ملی گردشگری ویتنام (VNAT)، خطوط هوایی ویتنام و شرکت های مسافرتی شناخته شده محلی مانند وایت تراول (Viettravel) و گردشگران سایگون از طرف ویتنام حضور داشتند.

در این رویداد، شرکت هواپیمایی ویتنام، هواپیمای دریم لاینر بوئینگ 9-787 (Dreamliner Boeing 787 - 9) خود را که از 27 مارس آغاز به خدمات رسانی در جهت ویتنام - مسکو خواهد نمود، به نمایش گذاشت.

نگو دوک منه، سفیر ویتنام در روسیه، در سخنرانی خود در این رویداد گفت که همکاری میان VNAT و نمایندگان دیگر ویتنام در این رویداد نقش مهمی در ایجاد گردشگری ویتنامی ها برای خارجی ها ایفا می نماید.

VNAT، روسیه را به عنوان یک بازار گردشگری مهم می شناسد. ویتنام، به عنوان مقصدی امن با محیطی محبت آمیز، به همراه سواحل شنی، آب و هوای آفتابی و استراحتگاه های مدرن، همراه با فرهنگ غذایی غنی در روسیه مشهور شده است که همین شهرت می تواند نظر بازدیدکنندگان روسی را به خود جلب کند.

VNAT اعلام نموده است که شمار گردشگران روسی در ویتنام با 30 درصد رشد سالانه روبرو است و انتظار می رود تا سال 2020 تعداد کل بازدیدکنندگان به 1 میلیون نفر برسد.

بیش از 2.86 میلیون نفر خارجی در ماه ژانویه و فوریه به ویتنام وارد شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال 2017، افزایشی برابر با 29.7٪ را تجربه نموده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 535

به "حضور ویتنام در بیست و پنجمین نمایشگاه گردشگری مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ویتنام در بیست و پنجمین نمایشگاه گردشگری مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید