تبلیغات طرح بوشهر توریسم سال 2020 در دوحه شروع می گردد

به گزارش باتسک، معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: با هماهنگی هایی که با سفارت ایران در دوحه قطر صورت گرفته تبلیغات میدانی طرح بوشهر توریسم 2022 از اواخر سال 2020 با همکاری شهرداری دوحه شروع خواهد شد.

تبلیغات طرح بوشهر توریسم سال 2020 در دوحه شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مهرداد ستوده در بازدید از دهمین نمایشگاه سراسر صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین هماهنگی لازم از هفته های آینده با اپراتورها و آژانس های مطرح کشوری برای تشویق آن ها انجام می گردد تا از مناطق هدف گردشگری استان دیدن و این مناطق را در لیست مقاصد گردشگری خود قرار دهند.

وی اعلام کرد: در این راستا خوشحالیم که با راهبری استاندار و سایر مدیران، بوشهر را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

ستوده ادامه داد: امروز بوشهر با دارا بودن بیش از 900 کیلومتر مرز دریایی و طبیعت زیبا و بکر خود یکی از مقاصد اصلی گردشگری داخلی بوده و چشم انداز تبدیل آن به مقصد گردشگری خارجی نیز ترسیم شده است.

وی عنوان نمود: برای حرکت به سمت توسعه پایدار، اشتغال، درآمد پایدار و کمتر کردن نرخ بیکاری راهی جز رو آوردن به حمایت از شرکت های دانش بنیان و به ویژه صنعت توریسم که در کشور نوپا و در استان جوان است نداریم.

ستوده یادآور شد: استان بوشهر در این زمینه رشد خوبی داشته تا جایی که وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز این مهم را تائید کردند.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر اضافه کرد: بااین وجود امیدواریم درسال 2022 ثمره و نتیجه کوشش همه مدیران و به ویژه فعالان عرصه گردشگری و صنایع دستی را ببینیم و ادعا کنیم که میزان قابل توجهی از مایحتاج و درآمد مردم از صنعت توریسم به دست می آید.

ستوده یادآور شد: از سال 97 پروژه بوشهر توریسم 2022 در آئینی با حضور وزیر کشور در این استان کلید زده شد.

وی اعلام کرد: حوزه عمرانی نیز سعی نموده نقشه راه عمرانی استان را بر اساس رونق گردشگری تنظیم و متنفذ گردد و در این راستا زیرساخت هایی با نگاه گردشگری در شهرها، روستاها، مناطق عشایری و همچنین مناطق دریایی هدف طرح بوشهر توریسم تنظیم و پیگیری می گردد که انتظار داریم پروژه ها در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: در سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری به این استان 240 میلیارد ریال اعتبار خاص روستاهای پروژه بوشهر توریسم بوده که هفته قبل 100 میلیارد ریال اعتبار تخصیص و به بنیاد مسکن ابلاغ شد.

وی ادامه داد: پیش بینی شده تا پروژه ها گردشگری در روستاها با همفکری و مشارکت دهیاران و با موضوع دفتر روستایی تنظیم و برآورد شده تا در هفته دولت آینده مورد بهره برداری قرار گیرند.

ستوده گفت: بعد از گذشته یک سال از آغاز پروژه تعداد اقامتگاه های بوم گردی از صفر به 48 رسیده و در بحث هتلینک هتل پنج ستاره کنگان سال جاری افتتاح و هتل پنج ستاره بوشهر نیز با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی گفت: با این تفکر و ذهنیت دهیاران، شهرداران، مسئولان استان و مردم به خوبی جهت دهی شدند تا خواسته اصلی آن ها قرار دریافت در مناطق هدف بوشهر توریسم باشد.

ستوده اظهار کرد: چشم انداز 2022 ما را به این سمت حرکت می دهد که در این سال زیرساخت ها برای پذیرش گردشگران خارجی جام جهانی فوتبال قطر در این سال آماده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1123

به "تبلیغات طرح بوشهر توریسم سال 2020 در دوحه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات طرح بوشهر توریسم سال 2020 در دوحه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید