برترین گلزنان این فصل فوتبال اروپا

به گزارش باتسک، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در صدر برترین گلزنان این فصل از رقابت های اروپایی واقع شده است.

برترین گلزنان این فصل فوتبال اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش , رابرت لواندوفسکی ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ برترین گلزن 5 لیگ معتبر اروپایی است. این بازیکن لهستانی در 34 بازی برای باواریایی ها (لقب تیم بایرن مونیخ) به میدان رفته که حاصل آن 40 گل بوده و اکنون آقای گل بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به شمار می رود.

در رده دوم برترین گلزنان این فصل اروپا، کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن واقع شده است. او در این فصل عملکرد خارق العاده ای داشته است و در 33 بازی 30 گل به ثمر رسانده و عنوان سریع ترین مهاجم این فصل اروپا نیز شناخته می گردد.

رده سوم برترین گلزنان در اختیار چیرو ایموبیله بازیکن تیم فوتبال لاتزیو است.

رده چهارم برترین گلزنان این فصل اروپا به تیمو ورنر تعلق دارد. ستاره تیم فوتبال لایپزیش با درخشش خود در این فصل رقابت ها، نظر بسیاری از تیم های عظیم از جمله تیم فوتبال لیورپول را به خود جلب نموده است. او در 37 بازی 27 گل به ثمر رسانده است.

نکته جالب این جدول نبود کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در رده های بالایی این جدول است. رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس با 25 گل در 32 بازی در رده پنج واقع شده است و لیونل مسی هم با یک بازی و یک گل کم تر در رده ششم است.

رده هفتم میان روملو لوکاکو بازیکن تیم اینتر و آگوئرو بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی مشترک است. هر 2 بازیکن در رقابت های مختلف این فصل 23 گل به ثمر رسانده اند.

تیم های فوتبال ولورهمپتون و المپیک لیون هم در این جدول نماینده دارند. 2 رده پایانی این جدول به رائول خیمنز بازیکن تیم ولورهمپتون و موسی دمبله بازیکن تیم المپیک لیون تعلق دارد. دمبله در 42 بازی و خیمنز در 44 بازی توانسته اند 22 گل به ثمر برسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1587

به "برترین گلزنان این فصل فوتبال اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گلزنان این فصل فوتبال اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید