بکن باوئر: ترجیح می دهم آلمان با اسپانیا روبه رو گردد تا با ایتالیا

به گزارش باتسک، قیصر فوتبال آلمان می گوید که امیدوار است ماتادورها حریف بعدی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 فرانسه باشند نه آتزوری.

بکن باوئر: ترجیح می دهم آلمان با اسپانیا روبه رو گردد تا با ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فرانتس بکن باوئر، اعتراف کرد که برای مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 ترجیح می دهد که تیم ملی کشورش با تیم ملی اسپانیا مصاف داشته باشد نه ایتالیایی که در چندین سال اخیر ژرمن ها نتوانسته اند طلسم کسب پیروزی برابر این تیم را بشکنند.

برنده بازی امشب (دوشنبه) تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا حریف بعدی آلمانی خواهد بود که شب گذشته (یکشنبه) با قدرت و با نتیجه 3 بر صفر از سد اسلواکی گذشت. با اینکه ایتالیا نسبت به اسپانیا ستارگان کمتری در ترکیبش دارد، بکن باوئر ترجیح می دهد که تیم کشورش با لاجوردی پوشان روبه رو نگردد.

بکن باوئر در این خصوص به نشریه بیلد گفت: اول از همه ضروری است که پیروزی آلمان را برابر اسلواکی تبریک بگویم. بازی بعدی ما برابر اسپانیا یا ایتالیا خواهد بود. اسپانیا تیمی منعطف تر است اما من ترجیح می دهم که این تیم حریف ما در مرحله بعد باشد. ایتالیا همواره ما را بدون آنکه تیم برتر میدان باشد، از گردونه رقابت ها حذف نموده است. با این حال فرق نمی کند که حریف مان کدام تیم است. ما نباید از هیچ تیمی بترسیم.

فرانسه میزبان، یکی از تیمی هایی است که به عنوان مدعی قهرمانی در یورو 2016 شناخته می گردد اما به نظر بکن باوئر تزلزلی که این تیم در پیروزی 2 بر یکش برابر ایرلند جنوبی نشان داد درخور تیمی که داعیه قهرمانی دارد، نیست.

اسطوره فوتبال آلمان اضافه نمود: در طول بازی بازیکنان فرانسه چند بار با یکدیگر برخورد کردند. چنین اشتباهاتی در یک بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا جایی ندارد و به نظرم برای تیمی که مدعی قهرمانی محسوب می گردد نشانه ای از ضعف است.

بازی تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 995

به "بکن باوئر: ترجیح می دهم آلمان با اسپانیا روبه رو گردد تا با ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکن باوئر: ترجیح می دهم آلمان با اسپانیا روبه رو گردد تا با ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید