آشنایی جاذبه ی Locomoland Model Train World کانادا

به گزارش باتسک، جاذبه‌ی Locomoland Model Train World را نباید از دست بدهید! آیا تا حالا رویای دیدن یک دنیای کوچک با قطارهایی که از مناظر زیبا، نقاط تاریخی و حتی خیالی عبور می‌کنند را داشته‌اید؟! بازدید از Locomoland یک تجربه‌ی منحصر به فرد است که عاشقان قطار نباید از دست بدهند. در 24 مه 2023، این مکان شگفت‌انگیز در قلب شهر Locomo باز شده است و همچنان به دلیل میراث و فرهنگ راه‌آهن خود شناخته شده است.

آشنایی جاذبه ی Locomoland Model Train World کانادا

این جاذبه بزرگترین و پیچیده‌ترین نمایش قطار مدل در جهان است. با فضایی بیش از 10000 فوت مربع، بیش از 100 قطار در بالای 20 مایل ریل حرکت می‌کنند. قطارها از مقیاس 1:87 (HO) تا 1:22.5 (G) ساخته شده‌اند و دوران‌ها، کشورها و موضوعات مختلف را به تصویر می‌کشند.

اما Locomoland فقط درباره قطار نیست! شما به منظره‌های زیبایی هم خواهید نگریست. این نمایش به چندین بخش تقسیم شده است و هر کدام دارای موضوع و داستان خود است. شما می‌توانید مناظر زیبایی از کوهستان، رودخانه، پل، تونل و جنگل را مشاهده کنید. همچنین نقاط مشهور جهان از جمله برج ایفل، مجسمه آزادی، تاج محل و دیوار چین نیز در اینجا حضور دارند. و حتی صحنه‌های خیالی از قصرهای افسانه‌ای، کشتی‌های دزد دریایی، سیرک و پارک دایناسور نیز به شما نشان داده می‌شوند.

هر بخش از

 Locomoland با جزئیات و سورپرایزهای شگفت‌انگیز پر شده است که شما را به حس دنیای کوچکی که در آن جا هستید می‌برد. می‌توانید خودروها، قایق‌ها، هواپیماها و حتی هلی‌کوپترها در حرکت ببینید. نور، صدا، دود و حتی اثرات آب همه در این نمایش حضور دارند. شما می‌توانید افراد و حیوانات در حال انجام فعالیت‌های مختلف را مشاهده کنید. همچنین، تخم‌مرغهای عید پسحان و جوک‌های مخفی نیز در اینجا پنهان شده‌اند.

پس Locomoland یک جاذبه منحصر به فرد است که هنر و صنعت قطار مدل را به شکل باشکوهی به نمایش می‌گذارد. این مکان یک تجربه تعاملی است که بازدیدکنندگان همه سنین را شگفت‌زده و الهام‌بخش می‌کند. بنابراین، برای اضافه کردن Locomoland به لیست آرزوهای خود هیچ دلیلی وجود ندارد، بگذارید این مقصد شگفت‌انگیز را از دست ندهید!

منبع: telegra.ph / رهتورز
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2854

به "آشنایی جاذبه ی Locomoland Model Train World کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی جاذبه ی Locomoland Model Train World کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید