برترین پارک های تفریحی دنیا

به گزارش باتسک، آیا از ترشح بیشتر آدرنالین در خون تان استقبال می کنید؟ پس پارک های تفریحی را به شما پیشنهاد می کنیم؛ جایی که ضربان قلب تان به شدت بالا می رود. همه ما هم اغلب یک بار به پارک های تفریحی شهر خودمان رفته ایم؛ هر چند از نظر مقدار هیجان و البته استاندارد، فرسنگ ها با دیگر نقاط دنیا فاصله داریم؛ اما همین هم برای اکثرمان شادی بخش و مهیج بوده است.

برترین پارک های تفریحی دنیا

اسکله سانتا ماریا، کالیفرنیا، آمریکا

این لنگرگاه از 1909 تا کنون وظیفه سرگرم کردن مردم را برعهده داشته است. در این پارک که در ساحل اقیانوس قرار گرفته، علاقمندان می توانند از چرخ و فلکی کلاسیک، صدها نوع بازی گوناگون، آکواریوم و دیگر عناصر مجذوب نماینده و سرگرم نماینده لذت ببرند. گردونه این پارک از انرژی خورشیدی نیرو گرفته و رولرکاستر آن در اطراف پارک می چرخد.

پارک تفریحی پورتا ونتورا (PortAventura)، اسپانیا

این پارک که در امتداد کوستا براوا (ساحل خشن) و کوستا دورادا (ساحل طلایی) در جنوب بارسلونا قرار گرفته، حقیقتا تفریح های شگفت انگیز و مهیجی ارائه می دهد. اینجا به وسیله دهکده های مدیترانه ای و آرامی احاطه شده است. سالانه 4 میلیون نفر از این پارک تماشا می نمایند. پارک پورتاونتورا بعلاوه به گردش گران پیشنهاد امتحان فیوریس باکوی (Furius baco) معروف را هم می دهد؛ رولرکاستری که به سرعت 135 کیلومتر بر ساعت، مردم را بالا و پایین می برد و سریع ترین رولرکاستر اروپا به تعداد می رود.

پارک کالاوی(Calaway)، آلبرتا، کانادا

پارکی با محیطی محبت آمیز و خانوادگی که مجموعه ای قابل توجه از انواع سواری را برای سنین مختلف ارائه می نماید. این پارک بعلاوه مأوای اجرا نمایندگان خیابانی، شعبده بازان، دلقک ها و نمایش دهندگان می باشد. اینجا یکی از عظیم ترین و سرگرم نماینده ترین پارک های تفریحی کشور کانادا به تعداد آمده که در تمام طول سال، پذیرای علاقمندان و دوست داران هیجان و شادی است.

پارک سرگمی فان فار، میناتومیرای(Minato Mirai) ، یوکوهاما، ژاپن

وقتی پای تکنولوژی به میان می آید، ژاپن در صدر قرار می گیرد. این پارک تفریحی، تمامی سواری های رایج و رولرکاسترهای معمول را دارا بوده که با پیچ و خم های دیوانه نماینده ای همراه شده اند. به اسم نمونه یکی از رولرکاسترها به درون آب شیرجه زده و ناپدید می گردد و باقی راستا را از میان راهرویی در زیر آب ادامه می دهد. تنها کافی است دست چشم بادامی ها به چیزی بخورد تا آن را به مراتب هیجان انگیزتر کند؛ مثل چرخ و فلک کاسمو کلاک 21 که دارای نمایش های نوری هم می گردد.

گاردالند، دریاچه گاردا، ایتالیا

عظیم ترین پارک تفریحی کشور ایتالیا که از انواع گوناگون رولرکاستر و سواری های آبی برخوردار است. این پارک مملو از درختان تزئین شده زیبا، مجسمه و پیکره های با شکوه است. بازدیدنمایندگان از این پارک زیبا، می توانند در هتلی قلعه مانند اقامت نمایند. آکواریوم حیات دریایی، زندگی گونه های گوناگون آبزیان و محیط طبیعی زیست آنان را بازسازی کرده است.

جزیره سنتوسا، سنگاپور

کل جزیره در خدمت اهداف تفریح سازی قرار گرفته است. از رولرکاستر گرفته تا سواری های آبی، گلف و پارک حیوانات در اینجا مشاهده می گردد و موضوع کلی پارک برگرفته از محصولات استودیوی یونیورسال است. این جزیره تمام نیازهای شما را رفع می نماید. دو هتل هم در آن قرار گرفته است تا اسکان شما را در این فضای رویایی امکان پذیر سازند. اینجا یکی از عظیم ترین پارک های تفریحی آسیا بوده که سالانه 5 میلیون نفر بازدید نماینده دارد.

پراتر، وین، اتریش

در میان اسباب تفریح و سواری، بی شک پراترتورم (Proterturm) یکی از مهیج ترین ها به شمار میرود. این تاب بلند با ارتفاعی معادل 117 متر؛ بلندترین تاب دنیا در نوع خود می باشد. پارک تفریحی پراتر در شهر تاریخی وین، کاملاً رایگان بوده و تنها می بایست برای بخشی از تفریح های آن پول پرداخت کرد. بنابراین اینجا برترین مکان برای جستجوی تفریح و البته هیجان به تعداد می آید.

پارک تفریحی نوئه بلز(Knoebels) ، پنسیلوانیا، ایالات متحده

تعدادی از انواع معمول رولرکاستر و البته رولرکاسترهای جدیدتر در اینجا یافت می شوند. رولرکاستر چوبی پارک، چرخ و فلک 1913 و سواری در خانه تاریک جن زده، حسی تاریخی به بازدید نمایندگان منتقل می نماید. اینجا هم مبلغی به اسم ورودی دریافت نشده و خدمات رایگان است.

شهربازی والت دیزنی، اورلاندو، فلوریدا، آمریکا

اگرچه تعداد زیادی شهربازی والت دیزنی در سراسر دنیا وجود دارند، اما این پارک از اقبال بیشتری در میان گردش گران برخوردار بوده و سالانه 52.5 میلیون نفر از آن بازدید می نمایند. همانند پارک تفریحی کالیفرنیا، اینجا هم از حال و هوای کلاسیک و آثار دیزنی برخوردار بوده؛ چرا که خود والت دیزنی آن را طراحی کرده است. دنیای سرگرم نماینده در دل قصه های پریان که خاطره ای بس فراموش نشدنی را در فکر افراد و به ویژه بچه ها برجای می گذارد.

سدار پوینت (Cedar Point)، اهایو، آمریکا

این پارک دارای 16 رولرکاستر می باشد که از نظر تعداد، رتبه دوم را در دنیا از آن خود کرده است. بعلاوه محوطه بازی بچه ها و پارک آبی از دیگر امکانات آن به تعداد می فرایند. یکی از این رولرکاسترها با اسم گیت کیپر (Gate keeper)که اواخر سال گذشته افتتاح شد، با 52 متر ارتفاع، بلندترین در دنیا می باشد. همه چیز در این پارک حول محور سواری کردن می گردد.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

منبع: آلامتو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2336

به "برترین پارک های تفریحی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پارک های تفریحی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید