کشف 6 میلیاردی گوشی های قاچاق در پایتخت

به گزارش باتسک، رئیس کلانتری 209 ترمینال از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای و کشف 600 دستگاه گوشی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال اطلاع داد.

کشف 6 میلیاردی گوشی های قاچاق در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سروان مهدی کیاشمشکی گفت: 28 خرداد ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 209 در محدوده ترمینال غرب در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه کامیون مسقف مشکوک شدند و مدتی آن را تحت مراقبت قرار دادند.

وی اضافه کرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران سعی در عادی نشان دادن رفتار خود داشت که ماموران به رفتار راننده کامیون مشکوک شدند و تصمیم به آنالیز موضوع گرفتند.

کیاشمشکی با اشاره به اینکه پس از توقف کامیونت ماموران تعدادی جعبه های موبایل از داخل خودو کشف کردند، گفت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، محموله کامیون فاقد بارنامه و مجوز های گمرکی است.

وی اضافه کرد: راننده کامیون در بازپرسی های اولیه اظهارکرد که گوشی های قاچاق را از مرز های غربی کشور وارد نموده است و قصد داشته در مراکز تجاری و موبایل فروشی ها عرضه کند.

کیاشمشکی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات تکمیلی پیروز به کشف 600 گوشی قاچاق شدند، توضیح داد: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب اضافه کرد: متهم سابقه دار و پیش تر سه مرتبه روانه زندان شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، کیاشمشکی در انتها گفت: بنا بر نظریه کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده حدود 6 میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1653

به "کشف 6 میلیاردی گوشی های قاچاق در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 6 میلیاردی گوشی های قاچاق در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید