کامپیوتر طرح دیابلو 4 با خون واقعی ساخته شده است!

به گزارش باتسک، یکی از شاخصه های اصلی بازی دیابلو 4 (Diablo 4) خشونت موجود در این بازی است. به این شکل که مبارزات در بازی اکشن شدیدی داشته و از طرفی خون زیادی در آن وجود دارد. این موضوع باعث شده که هواداران دیابلو 4 علاقه خاصی به خون و خونریزی پیدا نمایند و شرکت سازنده نیز به طور کامل از این موضوع آگاه است.

کامپیوتر طرح دیابلو 4 با خون واقعی ساخته شده است!

بحث باندل در دنیای کامپیوتر چندان رایج نیست، در حالی که اگر شما به دنیای کنسول ها نگاه کنید چندین مدل باندل مختلف در آن وجود دارد که هواداران یک مجموعه خاص می توانند آن را خریداری نمایند. در خصوص کامپیوتر این موضوع چندان رایج نیست. یعنی اگر شما در پی یک باندل یا حالت خاص در کامپیوتر هستید، خودتان باید آن را بسازید و کیس کامپیوتر را مطابق سلیقه خود طراحی کنید.

حال شرکت سازنده بازی دیابلو، یعنی بلیزارد (Blizzard)، تصمیم گرفته تا بحث باندل را وارد دنیای کامپیوتر کند و یک باندل بسیار خاص مبتنی بر این بازی طراحی نموده است. چندی پیش بود که بلیزارد گفت به ازای اهدای خون به وسیله کاربران، به آن ها پاداش خاصی می دهد. حال این پاداش می تواند داخل بازی بوده یا اینکه به صورت خارج بازی باشد.

تا الان کاربران دیابلو نزدیک به 260 کوارتز خون اهدا نموده اند تا پاداش های مختلفی در بازی دریافت نمایند. هدف از این کار بلیزارد تبلیغ برای فصل دوم بازی دیابلو 4 بوده و در کنار آن قرار است یک جایزه بسیار خاص هم در آن به کاربران اهدا گردد. به این شکل که اگر شما خون زیادی اهدا کنید، در یک قرعه کشی شرکت نموده و یک باندل کامپیوتر بسیار خاص دریافت خواهید کرد.

کامپیوتر بسیار خاص دیابلو دارای مشخصات بسیار قدرتمندی است. به این شکل که این کامپیوتر دارای پردازنده اصلی Core i9 سری 13 شرکت اینتل بوده و پردازنده گرافیکی آن هم RTX 4090 شرکت انویدیا است. در کنار آن 64 گیگابایت رم در این دستگاه وجود داشته و 3 ترابایت هم حافظه کلی دارد. نکته جالب این سیستم خنک نماینده آن است. این کامپیوتر دارای سیستم خنک نماینده مایع است ولی در این مایع خون انسان هم وجود دارد!

نکته جالب اینجاست که اگر شما می خواهید شانس برنده شدن این کامپیوتر را داشته باشید، لزوماً نباید خون اهدا کنید ولی آغاز این قرعه کشی تا زمانی که 666 کوارتز خون اهدا نشده باشد، آغاز نخواهد شد. نکته مثبت اینجاست که گرفتن این کامپیوتر رایگان است ولی ارزش بسیار زیادی خواهد داشت. جدا از شرایط ظاهری آن، این کامپیوتر به شدت قدرتمند بوده و دارندگان آن توانایی اجرای هر بازی و برنامه ای را در برترین حالت دارند. در نتیجه این دستگاه به جز زیبایی ظاهری به شدت توانمند است.

منبع: PCgamesn

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1402 بروزرسانی: 7 آبان 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2908

به "کامپیوتر طرح دیابلو 4 با خون واقعی ساخته شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامپیوتر طرح دیابلو 4 با خون واقعی ساخته شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید