کافه های تهران موضوع یک نمایشگاه نقاشی

به گزارش باتسک، ویدا جیلانچی در تازه ترین نمایشگاهش با عنوان آرامش معاصر 12 اثر نقاشی با موضوع کافه های شهر تهران را در معرض دید عموم قرار داده است.

کافه های تهران موضوع یک نمایشگاه نقاشی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، مخاطب در روبرو با این آثار که با تکنیک اکریلیک و رنگ و روغن کشیده گردیده است، با مجموعه ای از احساسات و عواطف در حالت ها و موقعیت های متفاوت در کافه های شهر تهران روبرو می گردد. از این رو جیلانچی کوشش نموده است تا در آثارش به نقش کافه ها در ایجاد آرامش در انسان معاصر نگاهی ویژه و متفاوت داشته باشد.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: در زندگی معاصر، آدم ها اکثرا هنگام خوشحالی، ناراحتی، قرار ملاقات، با همراه یا به تنهایی و... به کافه می روند و معمولا به حال بهتری می رسند و اوقات آرامی را سپری می نمایند. می توان گفت کافه به نوعی صندلی آرامش معاصرمان گردیده است. ازاین رو کوشش نموده ام با رنگ ها وخطوط مورد علاقه ام سعی در به تصویر کشیدن این مهم داشته باشم.

ویدا جیلانچی تاکنون در نمایشگاه های داخلی و بین المللی بسیاری حضور داشته است که از میان آنها می توان به نمایشگاه گروهی با پیشکسوتان گالری کمال الملک، نمایشگاه نقاشی با موضوع عرفان در فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه گروهی نقاشی در ترکیه، حضور در ارت فیر ارت پادوا ایتالیا، نمایشگاه گروهی نقاشی در موزه معاصر فرهنگستان هنر و ... اشاره نمود.

نمایشگاه نقاشی آرامش معاصر اولین نمایشگاه انفرادی این هنرمند است که از تاریخ 26 مرداد ماه شروع به کار نموده است و تا تاریخ 13 شهریور ماه در گالری کاما واقع در تهران، خیابان پاسداران، خیابان گلستان دهم، پلاک 44، ساختمان فرین، طبقه دوم از ساعت 11 تا 21 دایر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 353

به "کافه های تهران موضوع یک نمایشگاه نقاشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه های تهران موضوع یک نمایشگاه نقاشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید