پیغام رسان واتس اپ میزبان 100 میلیارد پیغام روزانه است

به گزارش باتسک، مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت واتس اپ بیان کرد که اپلیکیشن محبوب واتس اپ به رکوردی خیره نماینده دست یافته است و اکنون کاربران این شرکت روزانه تقریباً 100 میلیارد پیغام ارسال می نمایند.

پیغام رسان واتس اپ میزبان 100 میلیارد پیغام روزانه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شب سال گذشته 100 میلیارد پیغام در واتس اپ رد و بدل شد. در این روز واتس اپ پیروز شد رکوردی خیره کننده را ثبت کند.

به نظر می رسد واتس اپ در این مرحله هیچ رقیبی ندارد و در این مرحله، فقط در حال رقابت با خودش است. از اوایل سال 2016 مسنجر فیس بوک و واتس اپ برای تبادل 60 میلیارد پیغام در روز استفاده شدند. تیم کوک، مدیر اجرایی اپل در ماه می گفت که iMessage و FaceTime رکورددار هستند، اما ارقام خاصی را به اشتراک نگذاشت.

اما آخرین باری که اپل تعداد گاربران روزانه خود ررا به اشتراک گذاشت، بسیار کمتر از کاربران واتس اپ بود. وی چت نیز که بیش از 1 میلیارد کاربر جمع نموده است، از نظر حجم پیغام های روزانه از واتس اپ عقب تر است. در آن موقع، واتس اپ کمتر از 500 میلیون کاربر داشت. واتس اپ اکنون بیش از 2 میلیارد کاربر دارد و حداقل در هند، بزرگترین بازار خود توسط کاربران به شدت مورد استفاده قرار می گیرد و محبوبیت آن از سایر برنامه های گوشی های هوشمند فراتر می رود.

با همه محبوبیت های واتس اپ بسیاری از کاربران معتقدند واتس اپ به روزرسانی های مناسبی به کاربران ارائه نمی دهد و می تواند بسیار قوی تر عمل کند. درواقع واتس اپ با وجود حجم بالای کاربران به اندازه کافی به روزرسانی های جذاب ارائه نمی دهد یا حداقل این موضعی است که از سوی کاربران مطرح می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1895

به "پیغام رسان واتس اپ میزبان 100 میلیارد پیغام روزانه است" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیغام رسان واتس اپ میزبان 100 میلیارد پیغام روزانه است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رسان واتس اپ میزبان 100 میلیارد پیغام روزانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید