شرایط پیشرفت پروژه های دولت الکترونیکی ارزیابی شد

به گزارش باتسک، رئیس سازمان فناوری اطلاعات بر توسعه و تکمیل هر چه بیشتر زیرساخت های دولت الکترونیکی به منظور تسهیل گری در ارایه خدمات به سایر دستگاه ها و در نهایت مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی تاکید کرد.

شرایط پیشرفت پروژه های دولت الکترونیکی ارزیابی شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نشستی که با حضور محمدخوانساری و رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد، چگونگی پیشرفت پروژه های دولت، شرایط پیشرفت پنج پروژه اصلی و کلیدی معاونت دولت الکترونیکی شامل ارزیابی و نظارت بر خدمات دولت الکترونیکی، مرکز ملی تبادل اطلاعات (NIX)، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، پنجره واحد خدمات دولت هوشمند و ابردولت الکترونیکی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

خوانساری در این نشست بر توسعه و تکمیل هر چه بیشتر زیرساخت های دولت الکترونیکی به منظور تسهیل گری در ارایه خدمات به سایر دستگاه ها و در نهایت مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی تاکید کرد.

وی ایجاد انگیزه از طریق طراحی مدل اقتصادی به صرفه برای ورود بخش خصوصی را اولویتی مطرح نمود که باعث سهولت در ایجاد راستا مناسب برای استفاده از خدمات دولت الکترونیکی می شود.

ایجاد زمینه های لازم به منظور همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف پروژه های دولت الکترونیکی از طریق دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و اخذ نظرات شورا در این حوزه از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2622

به "شرایط پیشرفت پروژه های دولت الکترونیکی ارزیابی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پیشرفت پروژه های دولت الکترونیکی ارزیابی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید