شرایط خوب شاخص های امنیتی در غرب استان تهران، غرب تهران از معتادین متجاهر پاک می گردد

به گزارش باتسک، استاندار تهران گفت: خوشبختانه شاخص های امنیت در غرب استان تهران در شرایط خوبی واقع شده است.

شرایط خوب شاخص های امنیتی در غرب استان تهران، غرب تهران از معتادین متجاهر پاک می گردد

محسن منصوری در سرانجام جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت و شورای ترافیک غرب استان تهران با اشاره به اینکه این جلسه به میزبانی فرماندهی ویژه غرب استان برگزار شده، گفت: غرب استان تهران با 4 میلیون نفر جمعیت تراکمی بیشتر از چند استان دارد و تنوع قومیتی و جمعیتی باعث شده که نکات مختلف امنیتی و انتظامی مطرح باشد که خوشبختانه شاخص های امنیت در غرب استان تهران در شرایط خوبی واقع شده است.

امنیت محله تان را به موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی نظم گستران محله ایرانیان بسپارید.

وی ادامه داد: این جلسات به منظور ارتقای شاخص های امنیتی برگزار می گردد و در موضوع مقابله با سرقت فرایند رو به رشد به لحاظ پیشگیری داریم و اقدامات پیشگیرانه و کنترلی انجام می گردد.

استاندار تهران با اشاره به 10 تصمیم مهم در این جلسه اضافه کرد: وظایف دستگاه ها تعیین است و موضوع با جدیت دنبال می گردد، بعضی از دستگاه های خدماتی باید جدی تر پای کار بیایند، بعلاوه برخورد با معتادین متجاهر که بخشی از سرقت های خرد به وسیله آنها انجام می گردد، تشدید می گردد و در قالب کمپ معتادین در غرب استان تهران جمع آوری و در کوتاه ترین زمان ممکن تصویر غرب تهران از معتادین متجاهر پاک می گردد.

منصوری تاکید نمود: تشدید و ارتقاء پایش های تصویری لازم است که باید سامانه ها تقویت گردد و اقدامات کنترلی داشته باشیم. نقاط حادثه خیز شناسایی شده و در کوتاه ترین زمان نسبت به برطرف آن اقدام می گردد، در راستای ارتقاء امنیت، بخشی از اقدامات مربوط به هماهنگی بین دستگاهی و بعضی اعتباری است که هر دو موضوع در سطح عالی پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2675

به "شرایط خوب شاخص های امنیتی در غرب استان تهران، غرب تهران از معتادین متجاهر پاک می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "شرایط خوب شاخص های امنیتی در غرب استان تهران، غرب تهران از معتادین متجاهر پاک می گردد" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خوب شاخص های امنیتی در غرب استان تهران، غرب تهران از معتادین متجاهر پاک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید