همکاری های مشترک عمان و منطقه آزاد چابهار در زمینه فراوری فیلم سینمایی

به گزارش باتسک، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: عمان و منطقه آزاد چابهار در راستای همکاری های فرهنگی نخستین فیلم سینمایی را به صورت مشترک در این منطقه فراوری می نمایند.

همکاری های مشترک عمان و منطقه آزاد چابهار در زمینه فراوری فیلم سینمایی

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

نصیر بارکزهی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در چابهار گفت: کشور عمان و منطقه آزاد چابهار در راستای همکاری های فرهنگی نخستین فیلم سینمایی را به صورت مشترک در این منطقه فراوری می نمایند.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: شروع این همکاری ها در زمینه ساخت فیلم سینمایی مشترک در قالب یک توافق نامه بین منطقه آزاد چابهار و انجمن سینمایی کشور عمان است که به امضای رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان و خالد الزدجانی رئیس این انجمن و رئیس جشنواره های بین المللی مسقط عمان رسیده است.

وی اضافه نمود: طرفین جهت ساخت فیلم سینمایی مشترک در قالب روایی و مستند در منطقه آزاد چابهار با یکدیگر به توافق رسیده اند که حقوق معنوی و مالکیت فکری این فیلم برای حضور در جشنواره های جهانی نیز به دو طرف تعلق می گیرد.

بارکزهی توضیح داد: این کوشش در جهت تعمیق روابط تجاری و مالی مشترک طرفین خواهد بود که به شناخت هرچه بیشتر مردم دو کشور عمان و ایران از یکدیگر و یافتن راه های ارتباط هرچه عمیق تر منتهی می گردد.

وی اضافه نمود: در ساخت این فیلم هنرمندان استان سیستان و بلوچستان به ویژه هنرمندان چابهار مشارکت دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 823

به "همکاری های مشترک عمان و منطقه آزاد چابهار در زمینه فراوری فیلم سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های مشترک عمان و منطقه آزاد چابهار در زمینه فراوری فیلم سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید