نورشرق: نساجی در قبال طلبکارانش مسوول است

به گزارش باتسک، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال با تشریح موضوع عدم صدور مجوز بازی برای برخی از بازیکنان باشگاه ها گفت: کمیته وضعیت در راستای احقاق حقوق طلبکاران، قانون را بدون تبعیض اجرا می کند.

نورشرق: نساجی در قبال طلبکارانش مسوول است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال جمشید نورشرق با بیان این مطلب گفت: در این مدت به خوبی نشان داده ایم که نام باشگاهها هیچ تفاوتی برای ما ندارد و به وظیفه قانونی خودمان عمل می کنیم. مقرر شد باشگاه های بدهکار اجازه ثبت قرارداد بازیکنان خودشان را نداشته باشند و برای آنها کارت بازی صادر نشود. در این زمینه برای هیچ باشگاهی تبعیض قائل نشدیم. با این وجود مسئولان محترم باشگاه نساجی مراجعه کردند و تعهد دادند 50% از کارت بازی بازیکنانشان صادر شود و 50% باقیمانده بعد از پرداخت بدهی باقیمانده. متاسفانه باید بگویم به همین توافق هم عمل نکردند و قریب به 75% از قراردادهای خودشان را ثبت کرده اند و تنها برای 3 بازیکن این تیم کارت بازی صادر نشده است.

نورشرق اضافه کرد: متاسفانه باید بگویم باشگاه نساجی تلاش مورد انتظار را برای پرداخت بدهی های خودشان نکرده و جوابگوی طلبکاران نیستند. این اخلاقی، حرفه ای و قانونی نیست که شما قرارداد منعقد کنید و سال ها طلبکار را منتظر بگذارید و توجهی به پرداخت حقشان نداشته و تنها به فکر ثبت قراردادهای باقیمانده خودتان باشید. جالب اینجاست که از قبل از شروع فصل بارها پیغام دادیم و مکاتبه کردیم ، درخواست کردیم این تکلیف این بدهی ها را روشن کنند اما اولین مراجعه باشگاه در آستانه شروع مسابقات لیگ بود، با این بهانه که اگر قراردادها ثبت نشود بازیکنی نداریم وارد زمین کنیم. حالا که به این میزان تعامل و همکاری اجرا شده نه تنها به تعهدات خودشان عمل نمی کنند بلکه نسبت به عدم صدور کارت بازی همان 3 بازیکن باقیمانده نیز هم معترض هستند. این به واقع دور از انصاف ، اخلاق و اصول حرفه ای باشگاه داری است.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در انتها گفت: باشگاه نساجی در قبال طلبکارانش مسئول است و جمع بدهی این باشگاه مبلغ کمی نیست و با توجه به وعده ای که برای اخذ کارت بازی بازیکنان فعلی خود داده اند، کارت بازی این بازیکنان باقیمانده تا زمان عمل به تعهدات صادر نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 836

به "نورشرق: نساجی در قبال طلبکارانش مسوول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورشرق: نساجی در قبال طلبکارانش مسوول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید