با بوگاتی، سرعت 400 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید!، عکس

به گزارش باتسک، بوگاتی در یک حرکت مجذوب کننده، مشتریان خود را دعوت به آزمایش حداکثر سرعت خودروی خود کرد.در حین انجام آزمایش های آیرودینامیکی خط مستقیم در تأسیسات پرتاب و فرود فضایی فلوریدا، تعدادی از مشتریان مجبور شدند خودروهای خود را به حداکثر سرعت برسانند.

با بوگاتی، سرعت 400 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید!، عکس

امیرمسعود عابدین: داشتن بوگاتی مزایای فوق العاده ای دارد.صاحبان بوگاتی توانستند ماشین های پرسرعت خود را به بیش از 400 کیلومتر بر ساعت برسانند.برای نشان دادن این سرعت، وسایل نقلیه در هر ثانیه بیش از یک زمین فوتبال را پوشش می دادند. هر راننده در این رویداد یک کت و شلوار مسابقه ای بوگاتی با نام شخص روی آن دریافت کرد. این شرکت روی هر کلاه ایمنی حداکثر سرعت هر راننده را در مسیر ثبت کرد.

یکی از بوگاتی های شیرون در این رویداد توانست به سرعت 403 کیلومتر در ساعت برسد.ایوان سیگلر، مدیر برند این شرکت می گوید: شیرون سوپر اسپورت سرعت 400 کیلومتر بر ساعت را احساس کرد؛این تجربه ای است که هرگز فراموش نخواهم کرد و تنها اشتیاق من به برند خارق العاده بوگاتی را تقویت می نماید.

در سال 2022، بوگاتی 80 وسیله نقلیه تحویل داد که بیشترین اندازه برای این برند بود.این شرکت در حال تکمیل آخرین دسته شیرون قبل از تکمیل دوره فراوری 500 است.

بوگاتی در حالی که مدل های فعلی را تکمیل می نماید، چشم به آینده دارد.مت ریماک، رئیس شرکت می گوید این وسیله نقلیه آینده دارای موتور احتراقی است اما با یاری الکتریکی.این شرکت می گوید که چیزی از شیرون به وجود نمی آید و همه چیز از ابتدا است.ما هنوز جزئیاتی درباره زمانی که این برند میخواهد مدل تازه را به نمایش عمومی بگذارد، نداریم.

برای دسترسی سریع به تازه ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و دنیا اپلیکیشن خبرنگاران را نصب کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 خرداد 1402 بروزرسانی: 16 خرداد 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2861

به "با بوگاتی، سرعت 400 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بوگاتی، سرعت 400 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید