ماشین سازی تبریز می تواند برای هر تیمی دردسرساز شود

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، نشست خبری محمد خرمگاه پیش از بازی هفته بیستم ماشین سازی تبریز مقابل آلومینیوم اراک عصر امروز شنبه در تبریز برگزار گشت.

ماشین سازی تبریز می تواند برای هر تیمی دردسرساز شود

خرمگاه در این نشست خبری با اشاره به اینکه تیم ماشین سازی در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته است، گفت: با این وجود این تیم بسیار خطرناک است و می تواند برای هر تیمی دردسرساز شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوبی برگزار شود، ادامه داد: شناخت خوبی از تیم تبریزی داریم و امیدوارم بازیکنان تفکرات کادر فنی را در زمین پیاده کنند و مقابل ماشین سازی سه امتیاز کسب کنیم.

خرمگاه با بیان اینکه آنالیز کافی نسبت به تیم ماشین سازی داشته ایم، ابراز داشت: بازی بسیار سختی خواهد بود ولی باید ابتدا نتیجه بازی را حفظ کرده و سپس شرایط را به ماشین سازی دیکته کنیم.

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم ماشین سازی شرایط بسیار خوبی پیدا کند و در لیگ برتر بماند، چراکه این تیم ریشه دار بوده و علیرضا اکبرپور سرمربی حریف هم بازیکن قدیمی تیم تبریزی است.

تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران فردا در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2175

به "ماشین سازی تبریز می تواند برای هر تیمی دردسرساز شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین سازی تبریز می تواند برای هر تیمی دردسرساز شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید