نمایش جادوگر کوچولو در کرج اجرا می گردد

به گزارش باتسک، به گزارش خبرگزاری کتاب در کرج، این نمایش برگرفته از کتاب جادوگرکوچولو نوشته اوتفرید پرویسلر، نویسنده آلمانی است که تا به امروز بیش از 50 میلیون نسخه از کتاب های5او در سراسر جهان بفروش رسیده و به 55 زبان جهان ترجمه شده است.

نمایش جادوگر کوچولو در کرج اجرا می گردد

این نمایش داستان جادوگرکوچولویی است که می خواهد درجشن سالیانه جادوگران شرکت کند،ولی چون کوچک است، اجازه ورود به جشن را ندارد، پس تصمیم می گیرد بعد از تغییرقیافه در جشن حضور پیدا کند، ولی برگزارکنندگان او را می شناسند و به او یک سال مهلت می دهند تا کارهای خوب انجام داده و بعدازیکسال در امتحانی شرکت نموده و اگر توانست پیروز گردد، در جشن شرکت کند. پس جادوگر کوچولو راهی سفر می گردد و در این سفر اتفاقات جالبی برای او می افتد.

در اجرای این نمایش ازسه شیوه ترکیبی عروسکی،بازیگری و تن پوش استفاده شده است. ریحانه باغبادی و سارا یزدان پژو، ساخت عروسک های این اثر نمایشی را بر عهده داشته اند؛ ساخت دکور نیز با علی محمدی و سمیرا یزدان پژو بوده است.بعلاوه کفایت گندمی، تینا توکلی و سمیرا یزدان پژو نیز به ترتیب طراحی و دوخت لباس، موسیقی کار و طراحی صحنه را بر عهده دارند.

این نمایش مورد بازبینی کارشناسان کانون قرار گرفته با اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای گروه سنی بالای 4 سال اجرا می گردد.

امروز پنج شنبه 11 خرداد ساعت 12:30 اجرای دوم این نمایش در سالن نمایش اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان البرز به نشانی کرج، خیابان شهید صدوقی(ساسانی)، انتهای خیابان شهید نامجو اجرا خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2860

به "نمایش جادوگر کوچولو در کرج اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش جادوگر کوچولو در کرج اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید