ملاقات با توماس اوسترمایر در عمارت روبرو

به گزارش باتسک، نشست های برخورد نزدیک با یک کتاب به بهانه معرفی و بررسی عناوین تازه انتشار یافته در زمینه هنر های نمایشی برگزار می شود که در اولین گام به بررسی کتاب تئاتر توماس اوستر مایر می پردازد.

ملاقات با توماس اوسترمایر در عمارت روبرو

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، نشست های برخورد نزدیک با یک کتاب به بهانه معرفی و بررسی عناوین تازه انتشار یافته در زمینه هنر های نمایشی از روز چهارشنبه 19 آبان در گذر کتاب عمارت روبرو برگزار می شود.

این سلسله نشست ها که طبق برنامه ریزی، هر ماه یک جلسه در گذر کتابِ عمارت روبرو برگزار خواهد شد، در گام نخست (برخورد اول) به معرفی کتاب تئاتر توماس اوستر مایر نوشته پیتر. م. بوئنیش و توماس اوسترمایر با ترجمه سارا رسولی نژاد و مهدی مشهور اختصاص یافته است.

برگزارکنندگان مجموعه نشست ها همچنین با هدف بررسی دقیق تر آثار تالیفی و یا ترجمه های منتخب از مهمانانی برای بحث و مصاحبه در این باره دعوت می کنند.

به این ترتیب، اسامی مهمانان و عناوین مد نظر در (برخورد اول) به شرح زیر است:

سارا رسولی نژاد مترجم و پژوهشگر؛ مطالعه اجمالی کتاب، مهدی مشهور مترجم و کارگردان؛ تئاتر سیاسی علیه تئاتر سیاسی، علی شمس نمایشنامه نویس، مترجم و کارگردان؛ اوسترمایر، تئاتر پسا-برشتی، عرفان خلاقی نویسنده و مترجم؛ اوسترمایر و اجرای کین؛ یک پُلمیک زیبایی شناسانه.

اولین برخورد نزدیک با یک کتاب ساعت 17 روز چهارشنبه 19 آبان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2482

به "ملاقات با توماس اوسترمایر در عمارت روبرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با توماس اوسترمایر در عمارت روبرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید