مرخصی بدون حقوق بیش از 1900 خلبان خطوط هوایی دلتا

به گزارش باتسک، به علت کاهش شدید تقاضا برای سفر هوایی در آمریکا، شرکت هواپیمایی دلتا قرار است در ماه اکتبر 1941 خلبان را به مرخصی اجباری بدون حقوق بفرستد.

مرخصی بدون حقوق بیش از 1900 خلبان خطوط هوایی دلتا

از پروفایل ما best canada tours دیدن نمایید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، به علت کاهش شدید تقاضا برای سفر هوایی در آمریکا، شرکت هواپیمایی دلتا قرار است در ماه اکتبر 1941 خلبان را به مرخصی اجباری بدون حقوق بفرستد.

پیش از این، خطوط هوایی ایالات متحده هشدار داده بودند که پس از پایان برنامه یاری 25 میلیارد دلاری دولت آمریکا در ماه سپتامبر، مجبور خواهند بود که ده ها هزار نفر از کارکنان خود را اخراج نمایند.

این یاری دولت که برای پرداخت حقوق کارمندان خطوط هوایی آمریکا در نظر گرفته شده بود، قرار بود به این شرکت ها یاری کند تا بحران ناشی از شیوع کرونا را پشت سر بگذارند، اما تقاضا برای سفر هوایی همچنان پایین است.

رئیس عملیات پرواز دلتا گفت: ما شش ماه درگیر این بیماری همه گیر هستیم و فقط 25 ٪ از درآمدمان بازیابی شده است. متأسفانه طی شش ماه آینده نیز تعداد کمی کاتالیزور برای تغییر معنی دار در این جهت مشاهده می کنیم.

سخنگوی شرکت دلتا که در آتلانتا مستقر است نیز گفت که در ابتدا تخمین زده شده بود که 2558 خلبان اضافی هستند، اما پس از برنامه های بازنشستگی زود هنگام و خروج داوطلبانه تعداد آن ها کاهش یافت.

این در حالی است که انجمن خلبانان خطوط هوایی آمریکا، که نماینده خلبانان دلتاست، گفت که از این تصمیم بسیار ناامید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1792

به "مرخصی بدون حقوق بیش از 1900 خلبان خطوط هوایی دلتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرخصی بدون حقوق بیش از 1900 خلبان خطوط هوایی دلتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید