مدل باغچه عمودی بسیار شیک و زیبا در دکوراسیون داخلی منزل

به گزارش باتسک، استفاده از مدل باغچه عمودی با طراحی شیک و مناسب یکی از بهترین راه ها برای آوردن طبیعت به دکوراسیون داخلی منزل است. زمانی که به درون طبیعت سفر می کنید، برای مثال در کنار ساحل به تماشای موج های خروشان دریای پهناور می نشینید یا زمانی که از یک کوه بلند بالا می روید و از منظره زیر پایتان لذت می برید، با تمام وجودتان به تحسین و ستایش این زیبایی می پردازید. اما آوردن طبیعت به درون خانه کار چندان راحتی نیست راه های زیادی برای این کار وجود دارد برای مثال عده ای به وسیله آوردن حیوانات خانگی به داخل خانه خود قصد انجام چنین کاری را دارند که هر کدام از آنها مسائل و هزینه های مربوط به خودشان را دارند اما بدون شک استفاده از گیاهان و باغچه های عمودی بهترین و سالم گزینه پیش روی شما خواهد بود.

مدل باغچه عمودی بسیار شیک و زیبا در دکوراسیون داخلی منزل

جهت دریافت خدمات طراحی مدرن ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

دیوارهایی که با گیاهان پوشانده می شوند نه تنها با برگ های سرسبز خود زیبایی و سرزندگی را به محیط داخل خانه می آورند بلکه درست مانند یک فیلتر، هوای داخل را نیز تصفیه می نمایند. همانطور که می دانید گیاهان دی اکسید کربن موجود در هوا را جذب می نمایند و در عوض اکسیژن خالص و تازه برای انسان ها فراهم می نمایند. بنظر می رسد با داشتن چنین هوای تازه ای در خانه، خستگی یک روز سخت کاری، با یک نفس عمیق از تن بدر خواهد شد.

در مدل زیر مشاهده می کنید که دیواری در قسمت آشپزخانه ازسقف تا کف توسط باغچه عمودی پوشانده شده است. در خانه ای که رنگ های خاکستری، سفید، قهوه ای و تیره حکمفرمایی می نمایند، رنگ سبز روشن، به شدت خود را نمایان می نماید و تمامی نگاه ها را به سمت خود می کشد. برای اینکه گیاهان بتوانند براحتی در فضای قرار داده شده زنده بمانند باید اندازه گیری های دقیقی صورت بگیرد. در این مکان همانطور که در عکس ها معین است نور خورشید از قسمت بالای سقف به این گیاهان زندگی می بخشد.

منبع: اتاق
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1797

به "مدل باغچه عمودی بسیار شیک و زیبا در دکوراسیون داخلی منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل باغچه عمودی بسیار شیک و زیبا در دکوراسیون داخلی منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید