معرفی هتل 3 ستاره سنتر پاتایا

به گزارش باتسک، این هتل در شهر پاتایا و در خط ساحلی واقع شده است و با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از هتل به پارک بالی چینگ و جشنواره مرکزی ساحل پاتایا خواهید رسید. این هتل دارای یک استخر بی نظیر با منظره ای زیبا می باشد. همه اتاقها دارای منظره اقیانوس یا شهر هستند و با امکانات کامل تجهیز شده اند. رستوران این هتل، ترکیبی از غذاهای تایلندی، آسیایی و بین المللی را در اختیار شما می گذارد، در حالی که کافه به صورت 24 ساعته از مهمانان خود با انواع نوشیدنی ها پذیرایی می نماید. هتل سنتر پاتایا پاتایا Centre Hotel از نظر موقعیت، برای خرید و سرگرمی مناسب است و بسیاری از جاذبه های معروف شهر پاتایا با تنها 10 دقیقه رانندگی در دسترس هستند و با مغازه ها، رستوران ها و مراکز خرید های و مناطق پر جنب و جوش شهر فقط یک پیاده روی کوتاه فاصله دارد. خبرنگاران در ادامه این متن، برای شما ویژگی های تفریحی، رفاهی و خدماتی هتل سنتر پاتایا را به همراه فاصله آن تا جاذبه های شهر آورده است، با ما همراه باشید.

معرفی هتل 3 ستاره سنتر پاتایا

خدمات رفاهی هتل سنتر پاتایا

این هتل دارای امکاناتی از قبیل خدمات برگزاری رویدادها و مجالس، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه، مرکز تجاری، تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط را به مهمانان خود ارائه می دهد. ارائه صبحانه با هزینه اضافه، هتل مجهز به پارکینگ رایگان می باشد. ارائه خدمات نگهبانی نیز از دیگر خدمات این هتل به شمار می رود. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل امکانات تجاری از قبیل دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. خدمات 24 ساعته میز پذیرش که امور چک این و چک اوت شما را سریعا انجام می دهند از دیگر خدمات هتل به شمار می رود.

کارکنان مهربان این هتل که به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند، آماده خدمت هستند. امکان ورود حیوانات خانگی میسر نمی باشد و در صورتی که احتیاج به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل خدمات خشکشویی با هزینه اضافه را ارائه می دهد. صندوق امانات، دسترسی به قهوه و چای در مناطق مشترک و انبار چمدان هم در یکی از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا در دسترس است و علاوه بر این، مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد که در بخش های عمومی از جمله لابی، سالن اصلی و کافی شاپ در دسترس است. ورود به هتل از ساعت 14 بعد از ظهر تا 18 می باشد و برای خروج، حتما باید از ساعت 7 تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

خدمات تفریحی هتل سنتر پاتایا

امکانات تفریحی این هتل شامل استخر در فضای باز (فصلی)، استخر در فضای باز (تمام سال)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، مبلمان فضای باز و سونا می باشد، هرچند به لحاظ موقعیت مکانی، بسیاری از مکان های تفریحی به این هتل نزدیک است. همچنین دارای یک رستوران و یک کافه است که انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد و مهمانانش می توانند نوشیدنی دلخواه خود از کافه از فضای دلنشین این کافه لذت ببرند.

امکانات اتاق های هتل سنتر پاتایا

این هتل که دارای 262 اتاق می باشد، تمام اتاق هایش مجهز به تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی است. همچنین امکاناتی از قبیل ملافه های ضد آلرژی، قهوه و چای ساز، یخچال، گاوصندوق، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را نمایش می دهد، علاوه بر این میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می شود. سشوارد در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می گیرد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم آرایشی بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها به چشم می خورد. در هر صورت اگر احتیاج از طریق و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که احتیاج به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل سنتر پاتایا

  • اتاق دبل استاندارد: این اتاق ها دارای 25 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز شهر و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق تویین استاندارد: این اتاق ها دارای 25 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز شهر و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق دبل اکسکیوتیو: این اتاق ها دارای 28 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز دریا و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق تویین اکسکیوتیو: این اتاق ها دارای 28 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز دریا و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • سوییت جونیور: این سوییت ها دارای 45 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره یزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز دریا و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.

فاصله هتل تا جاذبه های پاتایا

  • ساحل پاتایا فستیوال مرکزی: از هتل 800 متر دورتر است که با 10 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • هارد راک کافه: این کافه از شما 1 کیلومتر دورتر است که پیاده روی به آنجا تقریبا 13 دقیقه طول می کشد. تاکسی شما را 3 دقیقه ای خواهد رساند.
  • مرکز غواصی سیفاری: تا اینجا تقریبا 100 متر فاصله دارید که اگر پیاده بروید 2 دقیقه طول می کشد و با تاکسی 9 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • مرکز خرید دِ اونیو پاتایا: تا اینجا تقریبا 200 متر فاصله دارید که تاکسی بعد از 9 دقیقه شما را می رساند. پیاده هم 4 دقیقه ای می رسید.
  • رویال گاردن پلازا: برای اینکه به این جاذبه برسید حدودا 500 متر را باید طی کنید. تاکسی شما را 19 دقیقه ای به آنجا خواهد رساند و اگر بخواهید این راستا را پیاده طی کنید بعد از 7 دقیقه می رسید.
  • بندر پاتایا:از شما 2 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 19 دقیقه ای می رسید. پیاده روی تا این خیابان حدودا 21 دقیقه طول می کشد.
  • سرویس قایقرانی هواهین فِری: این شرکت تا شما 2 کیلومتر فاصله دارد که با 20 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. تاکسی هم 19 دقیقه ای شما را می رساند.
  • فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: حدودا 31 کیلومتر از هتل دورتر است. تاکسی طی 53 دقیقه شما را به این فرودگاه خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: تا این فرودگاه 86 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی در شرایط عادی شما را حدودا 1 ساعت و 27 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل سنتر پاتایا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند240 ،20260 پاتایا سنترال، چانبوری، جاده ساحل سوی12، M.10

240 M.10, Soi 12 Beach Road, Chonburi, 20260 پاتایا Central, Thailand

منبع: booking.com

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.
منبع: الی گشت
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 489

به "معرفی هتل 3 ستاره سنتر پاتایا" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی هتل 3 ستاره سنتر پاتایا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره سنتر پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید