متروی تهران در روزجهانی قدس رایگان شد

به گزارش باتسک، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی رایگان این ناوگان همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی قدس به دستور شهردار تهران اطلاع داد.

متروی تهران در روزجهانی قدس رایگان شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل گفت: حسب دستور شهردار تهران و ابلاغیه ای که از سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک آمده است از ساعت 9 صبح تا انتها مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، خدمات رسانی متروی تهران در خطوط درون شهری رایگان است.

وی با بیان اینکه هم زمان با روز قدس، سرویس دهی در خط 4 متروی تهران که در جهت راهپیمایی قرار گرفته است، افزایش خواهد یافت اضافه نمود: فاصله حرکت قطار ها در این خط از ابتدا تا انتها مراسم از 7 دقیقه به 4 دقیقه کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه با بیان اینکه این شرکت آمادگی دارد تا در صورت احتیاج برای سرویس دهی مناسب تر به شهروندان و مسافران، قطار های فوق العاده را در تمام خطوط اعزام کند اعلام کرد: تمامی ایستگاه های خط 4 متروی تهران به ویژه ایستگاه های میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر، شادمان، توحید، دکتر حبیب اله و استاد مشخص که در جهت راه پیمایی قرار دارند، آماده ارائه خدمات مناسب به شهروندان خواهند بود.

وی در ادامه به آماده سازی فضا و تجهیزات این ایستگاه ها نیز اشاره نمود و گفت: کارکنان این شرکت در روز های گذشته با انجام اقداماتی، چون رنگ آمیزی نماد ها و تابلوها، نظافت کامل ایستگاه و ورودی ها، بازرسی و کنترل تجهیزات ایستگاه شامل پله های برقی، گیت ها، تجهیزات اتاق کنترل، استقرار تیم های تعمیراتی در ایستگاه ها و کنترل و تامین تجهیزات ایمنی آماده ارایه خدمات مناسب به شهروندان هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2682

به "متروی تهران در روزجهانی قدس رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متروی تهران در روزجهانی قدس رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید