ماه همراه بچه هاست به چاپ دوم رسید

به گزارش باتسک، خبرنگاران: ماه همراه بچه هاست با موضوع زندگی شهید محمدابراهیم همت به قلم گلعلی بابایی به رشته تحریر درآمده و برای اولین بار در نمایشگاه کتاب عرضه شده و در طی این ایام به چاپ دوم رسیده است.

ماه همراه بچه هاست به چاپ دوم رسید

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، کتاب ماه همراه بچه هاست عنوان یکی از آثار تازه منتشر شده در مجموعه بیست و هفت در بیست و هفت است که با محورت زندگی شهید محمدابراهیم همت به قلم گلعلی بابایی به رشته تحریر درآمده و برای نخستین بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است.

این اثر که از سوی انتشارات صاعقه وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عرضه شده، در طی ایام برگزاری نمایشگاه کتاب به چاپ دوم رسیده است. بابایی این کتاب را در قالب زندگی نامه مستند تدوین و منتشر نموده و در آن زندگی شهید همت از کودکی و نوجوانی تا بزرگسالی را روایت نموده است.

به گفته بابایی این اثر مستندترین و جامع ترین کتابی است که در رابطه با زندگی شهید همت نوشته شده است. نویسنده در آن کوشش نموده تا با استفاده از نقل قول های مختلف از همرزمان و اعضای خانواده همت، دیدی جامع از تمامی ابعاد شخصیتی وی ارائه دهد.

ماه همراه بچه هاست عنوان یکی از آثار مجموعه بیست و هفت در بیست و هفت است که با تمرکز بر فرماندهان لشکر محمد رسول الله به رشته تحریر درآمده است. بابایی این اثر را بعد از در هاله ای از غبار که با موضوع زندگی احمد متوسلیان بود، نوشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1280

به "ماه همراه بچه هاست به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه همراه بچه هاست به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید