حضور کانون در نمایشگاه مجازی با 450 عنوان کتاب

به گزارش باتسک، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گفت: کانون در نمایشگاه مجازی کتاب با 450 عنوان کتاب و ده ها موضوع متنوع و تازه در حوزه شعر، ادبیات و داستان کودک و نوجوان حضور دارد.

حضور کانون در نمایشگاه مجازی با 450 عنوان کتاب

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون؛ آقای رضا برنگی توضیح داد: مخاطبان می توانند پس از ثبت نام در سایت، کتاب های مورد احتیاج خود را جستجو و آن را به بخش علاقه مندی های صفحه شخصی اضافه نمایند و سپس کتاب های منتخب را سفارش و خرید خود را نهایی نمایند. این خرید ها رایگان و با 20 درصد تخفیف ویژه به وسیله شرکت ملی پست بین 3 تا 7 روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید.

وی اضافه نمود: باتوجه به تجارب پارسال، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سال جاری برای حفظ کیفیت محصولات، تمام کتاب ها را به شکل مناسب در پاکت های مخصوص بسته بندی و ارسال خواهد نمود.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون گفت: آمادگی خواهیم داشت تا 15 روز کاری پس از انتها نمایشگاه برای افزایش رضایت مندی هموطنان نسبت به جبران کم و کاستی های احتمالی در ارسال محصولات، اقدام های لازم را با پیگیری تلفنی به وسیله شماره 88715545 در ساعت های اداری انجام دهیم.

علاقه مندان می توانند برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ساعت 9 صبح روز سوم تا دهم بهمن با مراجعه به سایت ketab.ir به صورت 24 ساعته از این نمایشگاه بازدید نمایند.

سایت فروش کتاب کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به نشانی shop.kpf.ir نیز در روز های برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران محصولات خود را با 20 درصد تخفیف عرضه و رایگان ارسال می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2572

به "حضور کانون در نمایشگاه مجازی با 450 عنوان کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کانون در نمایشگاه مجازی با 450 عنوان کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید