فرهنگ و ارتباطات نخستین رشته میان رشته ای در ایران بود

به گزارش باتسک، رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات و عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق (ع)، گفت: نخستین رشته میان رشته ای که در ایران تأسیس شد توسط دانشکده فرهنگ و ارتباطات این دانشگاه بود.

فرهنگ و ارتباطات نخستین رشته میان رشته ای در ایران بود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمدهادی همایون رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات و عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق (ع) در نشست معاون آموزشی وزارت علوم که صبح امروز در این دانشگاه برگزار گشت، گفت: دانشکده فرهنگ و ارتباطات در حوزه محتوایی فعالیت خوب و قابل چشمگیری را انجام داده است. به طوری که رشته های فرهنگ دولت، فرهنگ تمدن، فرهنگ تربیت و فرهنگ ادبیات هنر یکی پس از دیگری در این دانشکده تأسیس شد.

وی اضافه نمود: یکی از افتخارات ما در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) این است که نخستین رشته میان رشته ای در ایران را این دانشگاه تأسیس کرد که بعد از آن دیگر دانشکده ها به راه اندازی رشته های میان رشته ای پرداختند.

همایون اضافه نمود: اکنون پس از گذشت چند دهه از فعالیت دانشگاه امام صادق (ع) شاهد پوست اندازی در رشته برنامه ریزی درسی در دیگر دانشکده ها هستیم.

عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق (ع) شرح داد: با توجه به سیاست گذاری و رویکرد دانشگاه امام صادق (ع) در آینده ای نه چندان دور شاهد درخشش های زیادی در پرداختن به رشته های میان رشته ای خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 506

به "فرهنگ و ارتباطات نخستین رشته میان رشته ای در ایران بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ و ارتباطات نخستین رشته میان رشته ای در ایران بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید